Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 05, 2010 2:59 am
En kort lille bonus story.. Fordi jeg syns at det er på tide RG, lærer lidt mere om Ikras <3
ENJOY
Wolter: OH.. Hellow Ikras!! ^w^ <3 Ikras: hfm..
Ikras: Hvad vil du? hvis du leder efter Sam, eller en af de andre, så er de her ikke.. -.-' Wolter: oooh.. nej nej.. >o< jeg ledte faktisk efter dig.. ^^
Ikras: huh.. me? but why? Wolter: jeg tænkte på.. ^^; jeg ville spørge.. øhm.. >//< Ikras: what? spyt ud.. -.-'
Wolter: Duu.. har en kæreste.. ikke?? OwO Ikras: oohm.. øh.. jo.. jo.. >//> Wolter: og du er glad for hende, ikke?? OwO Ikras: øhm.. klart.. >//>
Wolter: Men.. Du er ikke altid sammen med hende? Ikras: hm.. næh.. Wolter: Vil du ikke.. eller? ó.ò
Ikras: ehm.. Det er bare fordi.. Wolter: FORDI HVAD?? O.O Ikras: Ser du.. Bare fordi man er kærester, og er glade forhinanden.. Betyder det ikke at man skal være sammen hvert sek.
Ikras: hm.. det er iorden at have andre venner og nogle gange er det godt at have lidt afstand til hinanden.. Wolter: oh.. virkelige? ó.ò Ikras: Jep.. Så bliver man hellere ikke så trætte af hinanden.. og ens venner følger sig hellere ikke glemt. Wolter: aah! mange tak Ikras! ^w^
I knocked on your door
but I was too slow.
you where gone
traveled without me
or .. what is left of me
jeg føler mig så alene uden dig
------------------------------- jeg ved godt at mit engelsk ikke er så godt.. ^^; og sikkert osse mit dansk.. O.o Ihvertfald!! xD denne story gik ud på at vise at Ikras ikke er nær så hård som han giver sig ud for at være..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 05, 2010 3:50 am
Åh gud, Ikras har et hjerte OOO: ! xD God lille story owo~b
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 05, 2010 5:31 am
auuuuw *runs to hug ikras*
Fuey
Antal indlæg : 33 Age : 27 Geografisk sted : Stor københavn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 05, 2010 7:04 am
Stakkels Ikras! D: - Jeg ville skam gerne se hvordan Ikras er overfor Sam og co. når hans kæreste er i nærheden..
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 05, 2010 8:08 am
Rigtig fin story, det er godt at det handler lidt om Ikras. Gode poseringer og billederne er flotte klare.
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 05, 2010 8:50 am
ikke en af dine bedste, men meget sød
wolter Moderator
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Ons Jul 07, 2010 7:43 am
Pawky - awww! taaak!! <333
wolfy - pas på!! D: Ikras er stadig ond! D:
Fuey - ÅH!! Dén besked fik mig til at grine højt xD Jeg tror at det bliver meget intressant! 8D
AnMaNi - Mange tak skal du have! ^w^
Isabella - Det var derfor det var en bonus..
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Ons Jul 07, 2010 8:52 am
Huh!? ikras has a girlfriend?? Ô.ò
wolter Moderator
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Ons Jul 07, 2010 8:31 pm
Rigi - well. ofcause Ikras er da alt for dejlig, til at gå rundt uden kæreste..
-info- min veninde har så først fået skaffet Ikras's kæreste for nogle dage siden.. Det er derfor hun ikke er blevet vist endnu.. ^^
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Tors Jul 08, 2010 4:37 am
ih! *gemmer sig bag Saiga*
Saiga-.....=_="
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 12, 2010 9:17 am
Hvem er hans kæreste >_>?!??!?
Fuey
Antal indlæg : 33 Age : 27 Geografisk sted : Stor københavn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 19, 2010 2:51 am
wolter skrev:
Pawky - awww! taaak!! <333
wolfy - pas på!! D: Ikras er stadig ond! D:
Fuey - ÅH!! Dén besked fik mig til at grine højt xD Jeg tror at det bliver meget intressant! 8D
AnMaNi - Mange tak skal du have! ^w^
Isabella - Det var derfor det var en bonus..
Jamen, det er meget intressant! - For han spiller jo rå og kold.. men med 'hende' i nærheden, er han så ... blød? o_o Bare jeg kunne se ind i hans lille dukke hjerne TwT
wolter Moderator
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Man Jul 19, 2010 3:42 am
wolfy - høhøh xDDD stakkels Saiga! xD
Maria - Har sendt PM
Fuey - høhø.. xD Ikras er en sær dreng, så man ved aldrig med ham..? Måske er han blød og sød, og smiler i nærheden af hende.. ..måske ikke..? xD
Tazja
Antal indlæg : 65 Age : 26 Geografisk sted : Danmark Registration date : 13/12/09
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Tirs Jul 20, 2010 1:38 am
Ikras er bare så sød '-' Han er virkelig nur, man for bare lyst til at kramme ham xD Kan rigtig godt lide hans personlighed, sød storry. <3
Fuey
Emne: Sv: Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu] Tirs Jul 20, 2010 6:40 am
wolter skrev:
wolfy - høhøh xDDD stakkels Saiga! xD
Maria - Har sendt PM
Fuey - høhø.. xD Ikras er en sær dreng, så man ved aldrig med ham..? Måske er han blød og sød, og smiler i nærheden af hende.. ..måske ikke..? xD
Wauw ... tror du virkelig? XD - *At tage fat i Ikras* TwT Du behandler hende pæn.. forstået?!