Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold

Go down 
+9
Effle
Heceta
Kaneko
jeanet kaulitz
wolter
Chazzi
Taylor
TrekkieGrrrl
Kinu
13 deltagere
ForfatterBesked
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeTirs Jan 13, 2009 10:57 am

Så blev de endelig færdige. De blev ikke helt hvad jeg havde regnet med, men jeg er mere eller mindre tilfreds Smile Dukkerne er min Sard Valentin og Rikkes gamle sard Oscar.
Enjoy :3

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold ValnOscar1done

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold ValnOscar3done

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold ValnOscar5done

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold ValnOscar7done

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold ValnOscar6done

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold ValnOscar8done

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold ValnOscar9done

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold ValnOscar10


Sidst rettet af Kinu Tirs Jan 13, 2009 8:21 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeTirs Jan 13, 2009 2:15 pm

Mmmmm Sard er nu altså en DEJLIG dukke.. og når der er TO af dem kan det jo ikke blive andet end LÆKKERT!!!

Smukke smukke billeder <3
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeTirs Jan 13, 2009 6:22 pm

årh hvor er det altså nice..
rigtig dejlige billeder, som også ser ret realistiske ud Smile
ros herfra Wink
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeTirs Jan 13, 2009 6:59 pm

Virkelig lækre billeder! Jeg kan især godt lide det tredie sidste billede. Det ser vildt realistisk ud og så ligner det jo at hånden er som skabt til den pose Razz
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeTirs Jan 13, 2009 7:07 pm

#at ELSKE når de elsker!!!# X'D

aaaww.. er helt vildt med de billeder! *Q* mere!! :3
Og også bare det der photoshop dims, du har lavet på billeder, det ser viiildt godt ud!! OwO
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 12:07 am

Dejligt med Sard Very Happy

Fedt, for man lægger egentlig ikke mærke til at det er samme mold.
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 12:41 am

Waaauw, hvor er de flotte!!

Både dukkerne og billederne. Poseringerne er som sagt vildt realistiske... synes dog at den hånd der er tættest på, på det 3 sidste billede godt kunne være placeret mindre "stivt" i det.

Men det er jo garanteret ret svært at lave photoshoot med den slags.. seksuelle indhold, så som sagt, TOP DOLLAR! Jeg er vild med det! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 12:55 am

so damn nice !!!!

super billeder
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 1:13 am

Nogle rigtig flotte billeder, og poses Ö
They're hot!! *__*
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 9:25 am

Bwaha, papirnusseren Val x Oskar = win : D
Det klæder ham at være lidt væk fra sit skrivebord!
Billederne er rigtig gode, du får nogle dirthay udtryk frem i dem. ** do like **
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Guest
Gæst




Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeTors Jan 15, 2009 5:40 am

Smukke billeder, og de ser rigtig godt ud sammen *Q* More of this stuff please? xD
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 2:28 am

Trekkiegrrrl - Tak Very Happy ja, det er absolut en fantastisk mold!

Tiko - Bange tak for roserne Very Happy

Chazzi - Jeg er helt enig, det var en absolut uimodståelig fristelse at stille dem sådan ^^;

Wolter - Tak! Det er jeg glad for du synes Very Happy Jeg var selv bange for at det var blevet for meget, men muren i sig selv var bare for kedelig i forhold til dem og det de laver Wink

Jeanet Kaulitz - Yay, det var også lidt det jeg havde håbet på. De billeder hvor det var for tydeligt blev sorteret fra. Ikke at det ikke også kunne være interessant, men det var ikke lige formålet.

Ruki - Mange tag! Måske, men så bliver det vidst Val og Lucie's Lex i stedt for Oscar Wink

Haruka_kite - Taak Very Happy Ffft, kan du så være sød ved min fine Val!

Effle - Mange tag Very Happy

Heceta - Tusind tak :3 Nu har du jo den ene af dem så jeg ser da frem til mange fine billeder af den art fra din side 8D

Kaneko - Tusind tak for roserne og kritikken. Der var vidst ikke så meget at gøre ved hånden. Det var enten der, på låret, eller ude af billedet :/
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeMan Jan 19, 2009 9:07 am

Ah, super hot historie! :-) Val får virkelig overtalt Oscar til at ... øh, lege med. Gode poseringer og vinkler. Vals hår er dejlig "windswept" på nr. 2. Detaljen med bukserne (eller manglen på XD) på nr. 3 er fin - ikke for påfaldende, men kigger man efter, er det ikke svært at se, hvad der foregår. Meget virkningsfulde beskæringer og closeups. *thumbs up* Lækre billeder.
(Og det fungerer fint, at der ikke er dialog.)
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeTors Jan 22, 2009 12:59 am

wuuhu. ^w^"

hvor er det vildt sejt lavet.. synes det er vild godt lavet med at det er mange closeups, så det ikke bliver for tydeligt hvad de laver, men det er alligevel til at se. ^////^
Og detaljen med bukserne som Mary også nævner er også effektfuld ^-^
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Empty
IndlægEmne: Sv: Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold   Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold Icon_minitimeLør Feb 21, 2009 6:10 am

Fine billeder og poseringer. Man kan godt mærke den lidt sære dynamik mellem dem. Den stivhed andre kommenterer på, kunne skyldes deres respektive karakterer. Nu er dette så vidt jeg ved lidt ooc for Oskar, og Val plejer jo at gå efter de yngre. XP
Det ville have været endnu mere lækkert med en mere passende baggrund, men man må jo indimellem tage hvad man kan få, bare for at fange lidt dagslys.


(Ok, jeg kan ikke skrive dette indlæg uden Lex! Tilgiv mig)
Heheheh, to gange Val. Well done, Oskar. Såeh, skal de mødes igen...?
Tilbage til toppen Go down
 
Hellish inveigling (Soom Sard x2 ) sexuelt indhold
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) )
» Out in the snow again (Soom Sard)
» Apocatastasis [IH Barron mod, Soom Sard]
» Blomsterkrans - Eliza[LTF Bisou], Nica [LTF DES], Julia [SOOM Ai] og Paksu [SOOM Pyrol]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: