Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Man Aug 23, 2010 9:47 am
Vejret var endelig godt i dag, så jeg snuppede Hazuki og gik ud for at tage lidt billeder. Mange blev det dog ikke til, da jeg blev lidt doven. ^^'' Derudover har jeg redigeret billederne, lidt anderledes end jeg plejer at gøre, og jeg er faktisk ret tilfreds med resultatet. :3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Man Aug 23, 2010 9:57 am
Sikken en lækkerbidsken <3 Jeg kan rigtig godt lide billederne, især nr. to den vinkel klæder ham ^^
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Man Aug 23, 2010 10:14 am
Nice, det første billede er rigtig lækkert. Jeg kan rigtig godt li hans look ^^
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Man Aug 23, 2010 5:18 pm
Wow ELSKER hans tøj... OwO
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Man Aug 23, 2010 8:22 pm
Flotte billeder. Kan virkelig godt lide den måde du har edit dem på. Selvom der ikke er mange billeder kan få billeder også fortælle historier. Godt arbejde :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Tirs Aug 24, 2010 3:31 am
Ros: Gode omgivelser & gode vinkler! Pæn dukke og pæænt tøj! OwO *SAVLE* Kritik: Jeg syntes ikke rigtigt der er noget kritik, det er i det hele taget meget pænt! Joeh, læg nogle flere billeder ind, dine billeder styrer!
Guest Gæst
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Tirs Aug 24, 2010 3:40 am
Han er smuk i de omgivelser, ser meget betænksom ud. Ved ikke om det er meningen (?), men syns det synd billederne er lidt blurry/uskarpe i det. Ellers er begge gode billeder.
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Tirs Aug 24, 2010 4:30 am
love love love the first shot! ^__^ congrats. these photo's are amazing <3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Tors Aug 26, 2010 6:39 am
Mange tak for de dejlige comments! Er virkelig glad for at I kan lide billederne. ^^
Ruki: Takker! ^^ Jeg har sat fokus til at være ved øjnene, så det er der skarpheden skal være og resten bliver lidt blurry da jeg har brugt en høj blænde på kameraet. Hvis det er blurry der hvor skarpheden skulle være, må du lige sige til. :3
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod] Fre Aug 27, 2010 12:13 am
Woah O.O hvor er han smuk Chazzi-san >__< har aldrig mødt din hazuki før O.o ?
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Just a feeling [Delf Dreaming Shiwoo mod]