Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Tors Dec 20, 2012 9:34 am
Synes lige jeg ville dele nogle flere af de billeder, jeg tog til månedens foto udfordring. ~
Jeg sendte Hazuki ud til face-up i Ungarn tilbage i august og fik ham tilbage her i starten af december. Det er så dejligt at have min dreng tilbage og at have ham malet (han havde været face-up løs i godt 1½ år). :3 Fandt også ud af, at sidste gang jeg tog billeder af ham, var da jeg havde haft ham i 3 år. Om lidt over en måned har jeg haft ham i 5 år. Jeg tager ikke nok billeder.. >_>
Konstruktiv kritik er mere end velkommen.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Tors Dec 20, 2012 9:33 pm
Synes det er nogle rigtig gode billeder
Wow uden face up SÅ længe? Synes det er blevet rigtig flot!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Tors Dec 20, 2012 10:11 pm
han er blevet rigtig flot
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Fre Dec 21, 2012 8:53 am
jeanet kaulitz: Jah, havde opgivet selv at lave face-ups, så jeg solgte alt mit face-up grej (fortryder jeg nu, da jeg gerne vil øve igen) og jeg tog evigheder om at finde en face-up artist, som jeg ville bruge. xD Og mange tak!
mystearica: Tak!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Søn Dec 23, 2012 7:22 am
Det er så rart, at du er kommet i gang med at tage billeder igen! Hazu-nyan er blevet så fin efter en tur i Ungarn. Synes face-uppen rammer hans personlighed perfect. Som du ved, synes jeg du er sluppet godt fra billederne, og elsker hvordan du udnyttede temaet. Så please spam dine dukker noget mere. :3
rocoSTAR
Antal indlæg : 64 Age : 30 Geografisk sted : Danmark, Næstved Registration date : 20/10/12
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Søn Dec 23, 2012 7:30 am
Virkelig nice billeder :O <3 Jeg elsker de første 3
Chazzi
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Man Dec 24, 2012 8:51 pm
Akatsuki: Aww, mange tak! T^T Synes også selv at face-uppen er så god til ham. Det har hun gjort virkelig godt. Skal nok prøve at få taget mig sammen til at tage flere billeder. :3
rocoSTAR: Mange tak!
Pawky
Antal indlæg : 11 Age : 31 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 13/07/11
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Ons Dec 26, 2012 6:11 am
Hvor er han blevet smuk *A* Gode billeder uvu
Chazzi
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Lør Jan 05, 2013 11:26 pm
Pawky: Tak skal du have! :3
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Søn Jan 06, 2013 7:41 am
Jeg synes, han er blevet rigtig fin! Han har været savnet, så for at han er tilbage! Og jeg synes, at billederne er rigtig gode. Lyset er dejligt og det fungere rigtig godt
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Tirs Jan 08, 2013 7:26 am
Flotte billeder. Er vild med hans stil - det er fedt at han har lidt accessories. Kan godt forstå hvis du er glad for, at du fik en ny faceup på drengen Må man evt. spørge, hvilket kamera du bruger?
Chazzi
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo] Ons Jan 09, 2013 8:57 am
Prinsessen: Aw, 1000 tak for de søde ord! Er glad for at høre, at han har været savnet. XD
Kurisu: Normalt plejede han faktisk slet ikke at have nogle accessories, men jeg er begyndt at lægge vægt på det. ^^ Og mange tak for de dejlige ord! Jeg bruger et Canon EOS 450D.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo]