3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder)
+8
Neko-cosplayer
Haruka_Kite
Prinsessen
Zhean
Akatsuki
jeanet kaulitz
Rigi-chan
Chazzi
12 deltagere
Forfatter
Besked
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Tirs Feb 01, 2011 7:31 am
I andledningen af, at jeg har haft min første dukke, Hazuk,i 3 år i dag, synes jeg lige, at jeg ville lave en post med både gamle og nye billeder af ham.
Det har været super sjovt at kigge gennem alle de gamle billeder af ham og se, hvordan han har ændret sig. Ikke kun i udseendet, men også i personlighed. Da jeg fandt på hans character, var han gay og nu er han hetero og super sart ♥
Derudover var jeg begyndt at syntes sort hår så sært ud til ham, efter han havde fået den brune wig. Men efter at have set alle de gamle billeder af ham, kom jeg lidt til at savne ham med sort hår. XD Tror jeg vil anskaffe mig en ny sort wig i samme stil som den første han havde, og så må han have to wigs. ^^
Det er også sjovt at se, hvordan mine billeder har udviklet sig gennem tiden.
Første billede, efter han fik hans første face-up.
Efter at have haft ham i knap 2½ måned, kastede jeg mig ud i, at modde hans øjne, da det havde været planen fra starten.
Da jeg fandt på Hazukis character, var det oprindeligt denne wig, jeg havde i tankerne til ham. Jeg fik købt den og kunne konstantere at den bestemt ikke klædte ham.
Hazuki som pige - bare fordi XD
Jeg fik den sære idé at han altså skulle have sig en navlepiercing... I dag forstår jeg slet ikke, hvordan jeg er kommet på den idé. Han ville ikke en gang turde at få huller i ørene. XD
Prøvede den på ham for sjov, og sært nok klær den ham -.-
Jeg købte briller til ham og jeg elskede det! Desværre gik de i stykke pga. han kæmpe hoved og jeg har ikke fået købt nye til ham igen. Men han skal helt sikkert have briller igen ♥
I starten af 2009 fik han sig en lækker Souldoll double krop.
Med glasøjne og ny wig.
Ville prøve en af mine wigs på ham, som så endte med at blive hans default wig.
Nyeste billeder af ham, taget her i weekenden:
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Tirs Feb 01, 2011 7:33 am
OMG!!!!!! MANY FACES!!!! >xD KÆFT det kalder jeg at have prøvet lidt af hvert så meget forandring har jeg slet ikke haft hele mit liv!!??? >xD og han har kun haft det på tre år!!??? >xD
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Tirs Feb 01, 2011 7:40 am
Hvor er det sjovt at se hans forandring gennem tiden. Jeg synes han er så dejlig! Synes heller ikke han ser ud til at have den alder han har - han må være godt passet på
Tillykke med jeres jubilæum m
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Tirs Feb 01, 2011 7:41 am
Tillykke med de tre år Hazu-nyan. <3 Det er utroligt, hvor meget der kan ske på så kort tid. Elsker de to nye billeder. Især det sort/hvide.
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Tirs Feb 01, 2011 7:50 am
Elsker udviklingen af ham ^^
Ikke for noget, men i forhold til begyndelsen, synes jeg han er trådt mere i karakter på de sidste billeder ^^''
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Tirs Feb 01, 2011 7:50 am
Tillykke med de 3 år!!
Hvor er det skønt at se den forandring med ham. Og det er sjovt at se, hvordan du er blevet bedre til at tage billeder
Tror jeg bedst kan lide ham med mørkt hår - sort eller brun. Men han kan bære mange forskellige stile! Det er fedt
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Tirs Feb 01, 2011 11:32 pm
Det er vist ingen hemmelighed, at jeg har været lidt vild med Hazuki fra starten - og sikke en progress! Han er blevet super flot, og jeg glæder mig for øvrigt til, at du får briller til ham igen. 8D
Neko-cosplayer
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark. Registration date : 27/11/10
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Ons Feb 02, 2011 1:25 am
Tillykke x3
Han er godt nok flot, specielt med brillerne. De sidste billeder af ham, er godt nok flotte ^^
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Ons Feb 02, 2011 9:05 pm
Ihh, 1000 tak allesammen! ;w; Jeg er virkelig glad for at I godt kan lide hans udvikling - jeg kan i hvert fald også mærke at jeg bliver mere og mere glad for ham. Faktisk havde jeg kraftigt overvejet at skifte mold til ham, da der var ting ved ham, der irriterede mig. Men en dag da jeg bare sad og kiggede på ham, gik det op for mig, at jeg holdt af ham som han er og i hvert fald ikke skal skifte mold. xD ♥
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Lør Feb 05, 2011 1:16 am
tror jeg besvimer. x3? han er gude smuk! og tillykke med de 3 år!! <3
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Lør Feb 05, 2011 2:20 am
Der er sket mange ting på 3 år, må jeg sige...
Mange gange tillykke med jeres 3 år sammen...
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Man Feb 07, 2011 12:32 am
Hold da op hvor er han blevet flot. Ikke at han ikke altid har været det, men der er godt nok sker en udvikling. Og de nyeste billeder er jo også bare vildt gode! . Jeg kan virkelig godt lide den helt hvide baggrund. Så er der kun fokus på ham, hvilket jo er meningen
HaruAwesome
Antal indlæg : 22 Age : 29 Geografisk sted : Space ~ Registration date : 06/02/11
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder) Man Feb 07, 2011 6:06 am
Fuuh! De er alle sammen rigtig fine alle dine billeder! Han er i det hele taget en rigtig lille lækker dukke er han xD! Kunne især godt lide billedet hvor det ligner han selv har taget det og det næst sidste xD!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: 3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder)
3 år med Hazuki [Delf Dreaming Shiwoo mod] /mange billeder)