Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Ons Feb 17, 2016 8:40 am
Desmond kom hjem efter en ventetid på 6 måneder ved face-up artisten Jeg kunne tale i lang tid, om hvor træls den oplevelse var, men jeg skal skåne jer
Desmond er Nessas storebror. Han er 9 år ældre end hende. Desmond havde en okay barndom i det syd-vestlige England. Han var en almindelig dreng med "normale" drenge-interesse, så som fodbold og videospil. Men det hele gik galt, da der startede rygter i den lille by, om at Desmond muligvis var lidt for intimt involveret med en anden dreng. Og da Desmond ikke benægtede det, blev hans far rasende. Han råbte og han kom med enhver mulig trussel, men da han opdagede det ikke hjalp, besluttede han sig for simpelthen bare, at nægte at anerkende Desmond, indtil Desmond ville stoppe med at være en "homoseksuel". Desmond var på sit laveste i denne tid. Han overvejede selvmord, men valgte at holde sig i live, og komme væk derfra hurtigst muligt. Da han endelig flyttede til London, var han alene og uden en krone på lommen. Han solgte sit "selvskab" til ældre mænd for husly og mad. Desmond fik sig et simpelt job, som gjorde han langsomt, men sikkert kunne få sit liv på rette kurs. Imens han arbejdede i en lille butik, skrev han bøger, når han havde tiden. Han prøvede at sende dem til forskellige forlag, men fik altid afslag. En dag dukkede en agent op, fra James Crawford's forlag. (Isabelle og Cornelias far) Han bad Desmond om alle de manuskripter, han havde skrevet, og det var starten af Desmonds karriere, som forfatter.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Ons Feb 17, 2016 9:52 am
Dollits Rey!! *___* Han er så skøn!! Trist med den oplevelse, men damn han er nu blevet flot Jeg synes de to fungerer super godt sammen som bror og søster *^^*
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Tors Feb 18, 2016 12:26 am
Mere baggrundshistorie, hurra Ærgerligt at han var væk så længe, men godt at han endelig fandt vej hjem (så vi andre kan nyde ham 8D)
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Tors Feb 18, 2016 1:05 am
Begge dukker er så flotte og de er gode sammen
Det er surt, at det tog så lang tid med faceup, men det er godt at han nåede sikkert hjem igen med en fin faceup.
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Tors Feb 18, 2016 2:01 am
Som altid er det en sand delight at se dine dukker! Må man spørger hvordan det kunne tage 6måneder for ham at komme hjem? Det lyder hvert fald træls. :S Men skide flot, det er han! Handsome, handsome, handsome. Han har en super god glød og et levende vibe over sig. Begge dukker så levende og indbydende!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Fre Feb 19, 2016 7:27 am
Kurisu skrev:
Dollits Rey!! *___* Han er så skøn!! Trist med den oplevelse, men damn han er nu blevet flot Jeg synes de to fungerer super godt sammen som bror og søster *^^*
Yeah Dollits <3 Tak! Det var træls, det skulle tage så længe, men nu er det overstået Tusind tak Det er jeg glad for at høre!
Manna skrev:
Mere baggrundshistorie, hurra Ærgerligt at han var væk så længe, men godt at han endelig fandt vej hjem (så vi andre kan nyde ham 8D)
Ja, jeg går liiidt for højt op i baggrundshistorie Haha. Ja, det var en lidt øv oplevelse, men i det mindste var resultatet godt og tak!
Prinsessen skrev:
Begge dukker er så flotte og de er gode sammen
Det er surt, at det tog så lang tid med faceup, men det er godt at han nåede sikkert hjem igen med en fin faceup.
Tusind tak! Yeah :/ Det var ikke rart, men ja, i det mindste er han hjemme nu!
Kia skrev:
Som altid er det en sand delight at se dine dukker! Må man spørger hvordan det kunne tage 6måneder for ham at komme hjem? Det lyder hvert fald træls. :S Men skide flot, det er han! Handsome, handsome, handsome. Han har en super god glød og et levende vibe over sig. Begge dukker så levende og indbydende!
Tusind tak <3 Tror Pearls of Danube har travlt og samtidig er ret dårlig til at organisere ting. Hendes kommunikation var også sær. Man skulle nærmest jage hende, for at få en opdatering, så ja, det var lidt nervepirrende. Men alt endte godt Taaak
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Fre Feb 26, 2016 8:43 am
Godt han er sikkert hjemme igen. Han er en smuk ung mand, med en tragisk fortid ;_; Godt han er i sikkerhed igen. Dine billeder er altid så dejligt farvestrålende og crisp :3
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Tirs Mar 01, 2016 8:53 pm
6 måneder er lang tid at vente! Men han ser virkelig godt ud. -men det gør alle dine dukker, så det kommer jo ikke som en overraskelse
Akatsuki
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey] Ons Mar 02, 2016 3:34 am
Leechy skrev:
Godt han er sikkert hjemme igen. Han er en smuk ung mand, med en tragisk fortid ;_; Godt han er i sikkerhed igen. Dine billeder er altid så dejligt farvestrålende og crisp :3
Tak, jeg er også virkelig glad for at have ham hjemme igen! I den tid jeg har ejet ham, har han ikke været hjemme størstedelen af tiden Tusind tak for dine pæne ord
Pallas skrev:
6 måneder er lang tid at vente! Men han ser virkelig godt ud. -men det gør alle dine dukker, så det kommer jo ikke som en overraskelse
Det er det D: Men ja, resultatet blev godt i det mindste Og ihh, hvor er du sød <3 Tak
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Been Missing You [MDR Merry & Dollits Rey]