Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Mr. Moose (SOOM Beyla) Tors Sep 23, 2010 4:52 am
En lille kort story om Eli og en af hendes mange bamser. xD Jeg prøvede at sigte efter noget high key (http://www.denstoredanske.dk/Kunst_og_kultur/Fotografi/Fotografisk_teknik/high_key) - dog ved jeg ikke hvor godt det er lykkedes mig. Synes det er meget sværre, end jeg troede det ville være. Men her er billederne i hvert fald.
Konstruktiv kritik er velkommen. ^^
Poor Mr. Moose is sick again
You stay here
Up I go
Oh, he has a high fever ;_;
Please get better soon Mr. Moose ♥
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mr. Moose (SOOM Beyla) Tors Sep 23, 2010 5:33 am
bawwwwww hvor er den bare sød! High Key fungerer rigtig godt, det ser dejlig naturligt ud c:
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Mr. Moose (SOOM Beyla) Tors Sep 23, 2010 6:22 am
O.O jeg har altså set den dukke før -.o Mega fin historie
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Mr. Moose (SOOM Beyla) Tors Sep 23, 2010 6:58 am
KAWAII !!!!
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Mr. Moose (SOOM Beyla) Tors Sep 23, 2010 10:14 am
Oh god! Jeg fortryder mere og mere jeg ikke fik fat i en af de små skønheder da ejg havde chancen! ;___; Hun er så vidunderlig og teksten er super skrevet ~
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Okay, godt nok bestod jeg ikke mediefag med bravour, men det der er sgu et godt udfald af et projekt i high key, hvis du spørger mig! Hun er super dejlig - der er intet som små piger og deres bamser! (:
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Maru: Taak! XD Kender godt det alt for godt! Det er noget af det værste, når man fortryder sådan noget. ._.
Haruka_Kite: Det er jeg virkelig glad for at høre! Når jeg har kigget på andre high key billeder, synes jeg bare de var meget lysere end mine resultater. xP Små piger og deres bamser er alt for dejlige! Jeg burde næsten tage et billede af Eli og alle hendes bamser. XD
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mr. Moose (SOOM Beyla) Søn Sep 26, 2010 5:09 am
Well, high key skal jo ikke være super overeksponerede - det forstyrrer øjet. Jeg synes i hvert fald, resultatet er virkelig lækkert!