Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Floy (Luts kid delf Aru) Ons Feb 23, 2011 8:25 am
hey RG! Det er ved at være noget tid siden jeg sidst har lagt nogle billeder op. Idag har jeg fået taget en masse billeder af Floy. Jeg beklager hvis nogle af dem minder meget om hindanden men det var bare så svært at vælge d:
sååe enjoy
Tak for kigget
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: Floy (Luts kid delf Aru) Ons Feb 23, 2011 9:11 am
Han er virkelig nusser! elsker hans øjne.. de er mega cute!.. er lidt misundelig. T///T...
SavageAngel
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 25/11/10
Emne: Sv: Floy (Luts kid delf Aru) Ons Feb 23, 2011 6:35 pm
Hvor er de søde ^^ Jeg er specielt vild med det hvor Floy har blomsten i håret. Kjolen og blomsten matcher perfekt med øjnene. - Hm, syr du selv tøjet?
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Floy (Luts kid delf Aru) Ons Feb 23, 2011 10:25 pm
awww!! IB!! oh my!! hvor er han nuttet!!! >w< Han ser så lille og drenget ud!! TwT
awww!! Nu får jeg helt lyst til at tage billeder!!!!! >////< <3<3<3
ps. JEG SAVNER DIG!!!!! BESØG MIG SNART!!! (jeg har fået 2 kæledyr som jeg ikke kan rejse fra)
Katia
Antal indlæg : 92 Age : 37 Geografisk sted : Lille Skensved Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Floy (Luts kid delf Aru) Ons Feb 23, 2011 10:41 pm
Yay, min aller yndlingste foto persooon.. Elsker ALTID dine billeder.. Du formår altid at gøre dem så dejlig bløde så man nærmest altid forelsker sig i dukken i fokus x3
Helt igennem fuldkommen dejlig,dejlig,dejlig!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Floy (Luts kid delf Aru) Ons Feb 23, 2011 11:11 pm
Aww, virkelig gode og "bløde" billeder <3
tulletrae
Antal indlæg : 4 Age : 49 Geografisk sted : danmark Registration date : 24/02/11
Emne: Sv: Floy (Luts kid delf Aru) Tors Feb 24, 2011 12:59 am
Hvor er de skønne dine billeder. Mit favorit er nu nr. 4. hvor hun står og kikke drømmende på…-ja hvad kikke hun på? – tiden står stille lige her. ;-)
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Floy (Luts kid delf Aru) Tors Feb 24, 2011 4:02 am
Maria: Heh mange tak skal du ha' ^^
SavageAngel: Heh mange tak ^^ det billede er jeg også meget glad for, han har sådan et godt udtryk. Jeps har selv syet tøjet og lige nettop disse billeder er til Etsy. Vil prøve at se om jeg kan selge det. ^^
wolter: Awww mange tark Woller >3< jah tag endelig nogle billeder!! og så må jeg jo se at komme afsted til lunderskov :0
Katia: Oh my! det må du ikke sige jeg bliver helt genert!!! >///w///< Tarrrk det er også bare altid skønt at få en komen tar fra dig!! d: det varmer mit hjerte ^^
Fiie: Mang tak
Tulletrae: Mange tak skal du ha' men floy er nu en dreng d: selv om han nogle gange bliver tvunget til at stå model i pigetøj (arme dreng..) Tror bare det er bog reolen bag mig der har fanget hans opmærksomhed. ^^
SavageAngel
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 25/11/10
Ah, hvor nice ^^ Det tror jeg da sagtens du kan, det ser jo så fantastisk ud ^_____^
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Floy (Luts kid delf Aru) Fre Feb 25, 2011 2:01 am
Vildt søde billeder! han er da simpelthen noget af det dejligste!!!
Jeg synes du har fået taget nogle dejlige billeder : ) især fordi man får nogle forskellige outfits at se. Du har vel selv syet tøjet? det er du så god til og stilen er simpelthen så dejlig.
det du har placeret i baggrunden giver også en rigtig god effekt. Jeg er især vild med billede 5 med hårbåndene, så sødt! og rigtig godt billede. Jeg får simpelthen så meget lyst til at gå ind på luts og købe en msd magen til!