Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sira like top model..

Go down 
+7
Zhean
Alex
lupus-wolfy
Amano
Hirin
wolter
Dustbunnie
11 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeOns Nov 10, 2010 4:01 am

Hellow. Very Happy Jeg håber i nyder billederne, og læg gerne en kommentar.

Sira like top model.. Bf5rvt
Sira like top model.. Idyhz4

Ved godt der ikke er så mange billeder, men de 2 billeder er særlig pæne, syntes jeg. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 71
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeOns Nov 10, 2010 11:35 am

Hun ser dejlig ud. Jeg kan godt lide hendes paryk. Og det er meget bedre med to rigtigt gode billeder end en hel masse som er mindre gode. Smile



Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeTors Nov 11, 2010 3:24 am

Mange tak. Very Happy <3
Men hende wig er meget svær at holde styr på. >__<
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeTors Nov 11, 2010 3:53 am

Det er lidt synd at hun ser så 'stiv' ud.
Hvis billederne nu var taget lidt tættere på dukken, ville det også se lidt bedre ud.
Ellers gode ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 1:13 am

Pawky: en model ser stiv ud.. & det er pænest når man ser hele dukken men tak. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 6:20 am

Først, nej, modeller bliver instrueret i IKKE at se stive ud.
For det andet, det er vel en smagssag, men så skulle du måske have valgt en baggrund hvor man ikke kan se andre objekter, som de ting der ligger bag hegnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 7:34 am

Ja, du burde se noget mere Topmodel før du udtaler dig om hvad modeller blive instrueret i. Det giver ingen mening at få at vide, at man skal se stiv ud. Jo, så skulle det være en del af det job de har fået tildelt.
Billederne er ellers klare, det er synd baggrunden stjæler så meget opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 9:28 am

..Jeg ved ikke rigtig hvad billede nr. 1 ligner..
Det ser ikke så pænt ud at hun står på den måde, et råd ville være at du kunne ha zoomet ind på hendes ansigt, og ikke ha ladt hendes arme ligne en edderkop.. xD Eller.. ^^; Det ligner lidt at hun i panik slår ud med armene, hvilket efter min smag ikke er så pænt.. ^^,

Det er en skam at der kun er 2 billeder og at de faktisk er så ens.. Men det er der jo ikke så meget at gøre ved.. ^^

Men det er ellers nogle klare billeder af hende.. De er ikke helt vild rysted, eller uskarpe.. Og baggrunden er ikke mega rodet, så godt gået.. ^^

---

og btw, det ville være en god idé bare at sige tak når andre kommer med kritik og råd, istedet for at undskylde/ komme med undskyldinger.. Ellers må du skriver at du ikke vil have råd og kritik.. Wink
Det er selvfølgelige smagssag, om man vil tage nærbilleder, profil osv.
(ikke fordi jeg er bedre til det x'D)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 71
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 12:02 pm

Jeg ved godt at Fiie bad og kritik, men hun er 11 år. Jeg synes det ville være på sin plads at være en anelse blidere. Som 11årig er de fleste mega sårbare - i hvert fald i forhold til hvad man er som f.eks. 20årig.

Og de billeder er meget meget meget bedre end noget jeg kunne have præsteret som 11årig.

I det hele taget er jeg nok mest tilhænger af at sige: Måske hvis man gjorde det og det ville det blive endnu bedre - frem for: Det og det er ikke ret godt. Men det er muligvis kun mig.


Edit: Jeg ser at jeg tager fejl. Fiie bad IKKE om kritik, kun om en komentar. Jeg mener ikke det er det samme.


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 31
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 6:51 pm

jeg synes det er nogle rigtig fine klare billeder.
jeg tror lidt grunden til at hun ser lidt stiv ud er på grund af den strakte arm. Poseringerne er ellers fine men tror det ville have hjulpet lidt med en ikke så lige strakt arm Smile
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 38
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 9:50 pm

Det er nogen fine billeder, dog ville en anden baggrund gøre underværker, men det ved du til næste gang...

er det en kjole du selv har lavet, den er rigtig pæn??
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 11:02 pm

jeg kan godt lid billede nr 2. det linger at hun har fået øje på noget og glemmer alt om at hun står som model XD
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 115
Age : 34
Geografisk sted : United Kingdom
Registration date : 29/12/08

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 11:40 pm

Er enig med Dustbunnie, Fiie er 11 og har nok ikke prøvet så meget som vi andre. Tænk på hvordan jeres egne første billeder var.

(: Eneste råd jeg vil sige at tage så mange billeder som du kan, Fiie. Du kan kun blive bedre!

Håber du kan lide din dukke. Gid jeg kendte til ABJD da jeg var 11!
Tilbage til toppen Go down
http://igreywolf.deviantart.com/
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 12:01 am

Det er fuldstændig underordnet om hun kun er 11 - hun er heldig der er nogle der faktisk giver hende gode råd og fortæller hende hvad hun gør galt, så hun kan blive bedre. Kritik er den bedste måde at blive bedre på - og hvis alle som jer siger ih og åh hvor er det fantastisk når det ikke er, hvordan skal hun så blive bedre?
Der er kun blevet sagt til hende at modeller ikke ser så stive ud, og at blødne poseringen lidt op ville give et meget bedre billede, at hun burde overveje at vælge en baggrund der ikke er distraherende, eller der ikke passer helt ind og at hun burde lege lidt mere med vinklerne istedet for bare at tage lige på og i fuld figur.

Om hun så følger de gode råd der er blevet givet er fuldstændig op til hende selv, men det ville være dumt ikke at følge dem - da de venlige mennesker der har givet sig tid til at udpege dem, kun vil hende det bedste.

Du kommer ingen steder i verden hvis ikke du lytter til andre når de bare prøver at hjælpe.
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 71
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 12:19 am

Citat :
Kritik er den bedste måde at blive bedre på

Det er faktisk ikke helt rigtigt. Selvfølgelig er nogle små forslag til forbedring en god ting men det er faktisk et bevidst faktum at ros af de ting som er gode er meget mere effektiv når det gælder om at blive bedre.

I USA har man lavet et forsøg hvor en hel masse skoleklasser fik tre matematikprøver med en uges mellemrum. De blev delt i tre grupper. Den ene gruppe fik ingen komentarer mellem prøverne, den anden gruppe blev kritiseret for alt de havde gjort forkert og den tredie gruppe blev rost for hver eneste ting de havde gjort rigtigt.

Dem der ikke fik komentarer havde samme standpunkt gennem alle tre prøver, dem der fik kritik havde en svag forbedring og dem der fik ros havde en VÆSENTLIG forbedring.

Desuden har jeg for nogle år siden været med i et forum hvor vi lavde pixel dolls. Vi var alle nybegyndere. Det var forbudt at give kritik med mindre folk direkte bad om det. Det var der faktisk ingen der gjorde, men hold op hvor folk blev bedre - og hurtigt.

Jeg ved godt at du mener det pænt Pawky, du må endelig ikke tro andet.


Dustbunnie

Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 33
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 12:25 am

Stiv eller ikke stiv... 11 år eller 20 år... ^^'''
Ikke for noget, men jeg har også lagt billeder ind hvor Chase er lidt "stiv"... og for at være ærlig, synes jeg tit at modeller ligner dukker netop fordi de har meget ...skarpe bevægelse, som får dem til at virke "stive"
Synes selv det er nogle fine billeder du har lagt ind Fiie, og de kritik og råd du har modtaget kan du endten tage imod eller ikke...
Jeg er ikke lige til at give "kritik" til andre, da jeg ser kritik som noget negativt pladder, som burde skydes ned!
Kritik er ikke lige min kop te, hvorfor sige noget grimt/negativt om andres billeder, når ens egne billeder ikke ligefrem er toppen selv ^^''?
Nu vil jeg dog ikke pege fingre, men... folk kunne godt være lidt blidere...
Så hvis du endelig vil have råd.. så bare spørg efter dem, jeg har ikke tænkt mig at skrive dem ned herinde ^^

Men som et stort plus, er jeg glad for du valgte en "kedelig brun" baggrund, da den flotte kjole + paryk som Sira har på, kommer meget mere i centrum, og det er vel fordi Sira er en tøjmodel?
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 12:33 am

Hvis det endelig er man giver kritisk, så start med noget positivt dernæst negativt og slut af med noget positivt igen, noget til lige at sluge det bitre bolsje på så man ikke tager det så tungt ^^

Alt der egentlig skulle siges er blevet sagt til disse to billeder ^^ Dog et par opsumerende guldkorn:

Find mere rydelige baggrunde da rodet giver støj i billedet om man vil det eller ej. Kig efter på billederne og forestil dig at det var en andens dukke, hvad lægger man mærke til først? Dukken eller rodet?
Leg med poseringer og tænk på hvordan ville det se ud hvis du selv stod/sad/vendte dig den vej som dukken gør, det kan give et indblik i om den posering dukken er i vil virke unaturlig og få dukken til at virke "død" i det. Vær ikke bange for at kaste dig ud i det, øvelse gør som sagt mester, post løs og tag imod råd og vejledning, der er ingen der hadder din pige bare forde nogen er mere kontante i deres kritik, sådan er vi alle så forskellige ^^
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 33
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 12:39 am

Ruki skrev:
Hvis det endelig er man giver kritisk, så start med noget positivt dernæst negativt og slut af med noget positivt igen, noget til lige at sluge det bitre bolsje på så man ikke tager det så tungt ^^

Alt der egentlig skulle siges er blevet sagt til disse to billeder ^^ Dog et par opsumerende guldkorn:

Find mere rydelige baggrunde da rodet giver støj i billedet om man vil det eller ej. Kig efter på billederne og forestil dig at det var en andens dukke, hvad lægger man mærke til først? Dukken eller rodet?
Leg med poseringer og tænk på hvordan ville det se ud hvis du selv stod/sad/vendte dig den vej som dukken gør, det kan give et indblik i om den posering dukken er i vil virke unaturlig og få dukken til at virke "død" i det. Vær ikke bange for at kaste dig ud i det, øvelse gør som sagt mester, post løs og tag imod råd og vejledning, der er ingen der hadder din pige bare forde nogen er mere kontante i deres kritik, sådan er vi alle så forskellige ^^

Fine ord ^^ "mine råd jeg ikke lige vil skrive"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 12:48 am

Dustbunnie skrev:

Det er faktisk ikke helt rigtigt. Selvfølgelig er nogle små forslag til forbedring en god ting men det er faktisk et bevidst faktum at ros af de ting som er gode er meget mere effektiv når det gælder om at blive bedre.

I USA har man lavet et forsøg hvor en hel masse skoleklasser fik tre matematikprøver med en uges mellemrum. De blev delt i tre grupper. Den ene gruppe fik ingen komentarer mellem prøverne, den anden gruppe blev kritiseret for alt de havde gjort forkert og den tredie gruppe blev rost for hver eneste ting de havde gjort rigtigt.

Dem der ikke fik komentarer havde samme standpunkt gennem alle tre prøver, dem der fik kritik havde en svag forbedring og dem der fik ros havde en VÆSENTLIG forbedring.


Jeg synes ikke du kan sammenligne fagligt arbejde med noget som det her - men det er bare mig. Jeg kan godt se hvor du vil hen, men jeg har stadig en mening om at nogle ting skal der slås hårdt ned på og andre ting skal der ikke - men fotografi er en af de ting jeg synes kritik virker godt på - i min verden kommer du ikke længere hvis ikke nogen siger hvad du skal gøre bedre. Vi er alle sammen forskellige og alligevel er det godt med forskellige vinkler på tingene.
Jeg har ikke på nogen måde sagt eller ment at Fiie er forfærdelig og skal stoppe med at fotografere, hvilket der er nogle af jer der får det til at lyde som. Jeg prøver, som du selv siger, bare at hjælpe hende til at blive bedre, tænke sig lidt mere om med hensyn til hvordan hun tager billeder - bla. af den grund at fotografi i min verden vægter meget højt, det er en ting jeg elsker og jeg vil gerne hjælpe andre til at blive bedre.

Zhean skrev:
Kritik er ikke lige min kop te, hvorfor sige noget grimt/negativt om andres billeder, når ens egne billeder ikke ligefrem er toppen selv ^^''?
Det handler ikke om 'du skal ikke sige noget grimt om mine ting fordi du er ikke bedre selv!"
Det handler om at hjælpe andre til at blive bedre, hvilket er svært indenfor sådan noget som fotografi hvis ikke man downright får at vide hvad der kan gøres bedre.

Det er meget muligt i andre har i anden mening, personligt er jeg ligeglad, jeg gør bare det jeg synes er nødvendigt. Det er ikke ment som et slag i hovedet som om Fiie er dårlig, der er bare nogle ting der kan gøres bedre.
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 12:55 am

Ok. Nu begynder det at blive off topic.

Hvis I vil diskutere kritk vs. ros, så må I tage den over Pm eller oprette en ny tråd om emnet.

Pallas
/moderator
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 33
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 12:57 am

Pawky skrev:

Zhean skrev:
Kritik er ikke lige min kop te, hvorfor sige noget grimt/negativt om andres billeder, når ens egne billeder ikke ligefrem er toppen selv ^^''?
Det handler ikke om 'du skal ikke sige noget grimt om mine ting fordi du er ikke bedre selv!"
Det handler om at hjælpe andre til at blive bedre, hvilket er svært indenfor sådan noget som fotografi hvis ikke man downright får at vide hvad der kan gøres bedre.

Det er meget muligt i andre har i anden mening, personligt er jeg ligeglad, jeg gør bare det jeg synes er nødvendigt. Det er ikke ment som et slag i hovedet som om Fiie er dårlig, der er bare nogle ting der kan gøres bedre.
Okay det var ikke ligefrem min mening ^^''' tror du misforstod mit generelle budskab.
Ved godt du prøver at hjælpe ingen tvivl om det.. og jeg gider ikke til at pege fingre men diverse "metafoer" eller udtalelser som.. "ved ikke hvad det ligner" er ikke ligefrem en hjælp for Fie..
hvad jeg siger er.. hvorfor skrive noget negativt direkte, når nu det ikke fremmer en "positiv" forståelse..
Kan vi stoppe denne diskusion, da den lige pludselig ikke omhandler billederne, men vores.. måde hvorpå vi giver kritik?

~Zhean~
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:20 am

Pawky+Wolter: Hvis i ikke har noget godt at sige, så lad vær med at skriv noget, i skriver åbenbart kun kritik til næsten alle fordi at i syntes selv i er perfektionister?! Nå nej, ikke de populære herinde, måske er jeg ikke den bedste til at blive populær eller at tage billeder, men hvis i virkelig skal sige noget grimt om mine dukke billeder, så hvorfor ikke lige kigge på jeres egne en ekstra gang?
Det handler ikke noget om alderen, jeg har respekt for jer, så syntes jeg egentligt også i skulle have respekt for mig?
Tilbage til toppen Go down
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:31 am

jeg synes Sira er så smuk. og et vidunderligt ansigt^^
jeg glæder mig meget til flere billeder af hende, Devil og, når den tid kommer, Michelle <3
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:33 am

Der er squ da ikke nogen der siger noget grimt om hverken dig eller din dukke, til gengæld prøver vi at hjælpe dig til at blive bedre.
Hvis ikke du kan tåle kritik, skulle du måske lade være med at poste for der vil altid være nogen der kommer med kritik - men det er altid ment godt. = =
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:34 am

Tak søde <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sira like top model.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sira like top model..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» What happen to Sira?
» Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]
» model time Tyson
» Fotoshoot til 2. runde af top model doll... ^^
» Caught [Dollmore Model Doll Lisa Rubik]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: