Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sira like top model..

Go down 
+7
Zhean
Alex
lupus-wolfy
Amano
Hirin
wolter
Dustbunnie
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:41 am

Ja selvfølgelig er det også godt ment når i sir min dukke ligner en.. edderkop?! ö
Næste gang: kig på jeres egne billeder og dukker før, i skriver noget!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:44 am

Jeg har ikke sagt noget grimt om din dukke, hvad wolter har skrevet rager mig en høstblomst, men du skal fandme ikke komme og disse mig, over noget hun har sagt.
Jeg har givet dig venlige råd og du takker mig med lort - grow up, folk prøver jo kun at hjælpe dig med at tage bedre billeder - kritik skal ikke tages med hjertet, men med hjernen. Tænk over det, brug det - blev bedre. I stedet for takke mennesker der har brugt deres tid og kræfter på at give dig råd, med lort.
Det er fandme dårlig stil.

Og jeg skal have respekt for dig?
Jeg har fandme ingen respekt tilovers for små pricks der ikke kan tage en smule venlig kritik.
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 38
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:47 am

Ikke for at blande mig, men kan i ikke tage den over PM?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:57 am

Gæst: hvorfor går du ikke over på din ejen bruger i stedet for at skjule dig?
Hvis der er nogen der har dårlig stil, så er det i hvertifald dig!
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 38
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:03 am

Tror måske hun har slettet sin profil..
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:07 am

Dustbunnie - Nu har jeg så skrevet med Fie i noget tid, og jeg kan godt fortælle at hun ikke er så sårbar som du siger.. Hun er faktisk ret så voksen af sin alder, og jeg regner med at hun godt kan klare kritik.. Smile Og jeg tror godt at hun selv kan sige fra.. Wink

Fie - Du tager mit kritik nigativt og misforstår det.. Jeg kommer med råd om hvordan du kan gøre det bedre.. Om du vælger det eller ej er dit problem.. Jeg har aldrig sagt at jeg er bedre end dig, eller nogen anden.. Så jeg ved ikke hvor du har det fra..
Jeg regner ikke med at folk ligger billeder ud på RG for at få en masse beskeder som; 'aw hvor sødt more plz..' Men vel osse for at få råd og idér.. Hvis du vil have at folk kun skal skrive søde ting om dine billeder, må du skrive det, istedet for..
Jeg er ikke ude på at fornærme dine billeder, men du tager tydeligvis kun min kritik og råd som noget nigativt og ignorrer det posivtive.. Du blir sur og misforstår det jeg skriver..

Og hvis du har et problem, kan du altid skrive en PM til mig.. Hvilket du skulle ha gjort med det samme, for at spørge hvad jeg mente, så du ikke misforstår det jeg skriver..

btw der står gæst fordi Pawky har slettet sin bruger -
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Gæst
Gæst




Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:09 am

Wolter? Du ved ikke om jeg er sårbar eller ej, men det kan jeg så godt sige dig: det er jeg! Vi kender dårligt nok hinanden, vi har set hinanden 1 gang og været sammen i 2 timer, så hvordan kan du overhovedet sige noget om mig? Men jeg er ikke ked af det, jeg har faktisk ondt på jeres vegne. At i tror i er så seje, at i kan stille op og sige diverse ting om min dukke? Hvad ville du gøre hvis jeg gjorde det med dine? Kan du tåle din ejen medicin?
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:12 am

Jeg har tydeligvis ikke udtrykt mig klart nok tidligere.
Men al snak som ikke direkte handler om Fiies billeder er off topic og skal holdes ude af denne tråd.

Og det betyder også at man ikke begynder at skændes og diskutere efter en moderator allerede én gang har været inde over tråden, men istedet forsøger at holde en pæn omgangstone og lade være med at kalde hinanden diverse ting!

Hvis der er nogle problemer er man velkommen til at kontakte en moderator eller administrator.

Pallas
/moderator


Sidst rettet af Pallas Lør Nov 13, 2010 2:21 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 2:14 am

Pallas tak. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 29
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 3:26 am

OMG det her er jo blevet en helt Debat Ô_ó ??!!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
ShadowCatty

ShadowCatty


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Århus
Registration date : 02/01/09

Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 3:58 am

personligt må jeg sige at jeg kan bedst lide billede nr 1.

kan godt lide den måde hun står,
lænet lidt forover, med armene mod stakittet
Hun ser næsten helt overnaturlig ud,
og det fanger mit blik og får mig til at tænke "wow",
hvilket ikke er helt nemt.
Hendes paryk sidder og ser lidt filtret ud, og det passer rigtig godt til resten af billedet.
Er vild med baggrunden, stakittet, det fanger dukken,
især på billede et hvor hun står og holder fast i det.
Det ser godt ud som helhed.

Nå nu har jeg også skrevet en masse,
alt i alt elsker billederne , nr et fanger virkelig mit blik,
bliv ved med at tage billeder, vil gerne se mere,

Top model gå hjem og vug Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 10:27 pm

Tak <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sira like top model.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sira like top model..   Sira like top model.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sira like top model..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» What happen to Sira?
» Snow Angel [DM Model Doll Huey Lewis]
» model time Tyson
» Fotoshoot til 2. runde af top model doll... ^^
» Caught [Dollmore Model Doll Lisa Rubik]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: