Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Rode - just for fun - billeder...

Go down 
+2
mystearica
Marha
6 deltagere
ForfatterBesked
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 8:43 am

Såh... Ja... Øhm...
Dette er billeder taget bare for at vise mine dukker frem : D Polly skal have sin face-up lawet om, til det samme, men den hun har nu er chippet Sad

Ja det er rodet men det er skam oss meningen ;D For her er rodet, og det er sådan de sidder lige nu under min kærestes lan-party, på mit skrivebord XD

Rode - just for fun - billeder...  PB120028

Rode - just for fun - billeder...  PB120030


I er velkomne til at smide en kommentar eller noget Wink Men husk at dette er for sjov billeder ^^


*Knus!*
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Sv: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 8:46 am

jeg er vild med det første billede Smile det er en rigtig sød måde de sidder på
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Sv: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 9:25 am

oh den trøje kender jeg!! OwO HEJ TRØJE!! Sikke en smuk trøje! Den vil jeg se mere til! og kun den! more plz! 8D
ej okay xD

Jeg kan godt lide Polly! Hun ser mega sej ud! >w< Jeg håber at du snart får taget flere billeder! OwO
Og givet Polly noget mere tøj.. Razz
Nogle udendørs billeder ville være gode.. Det er selvfølgelige set tit, men alligevel.. Wink

ps. Hils din kæreste, og sig at rod er godt! 8D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 29
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Sv: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 10:02 am

GISP! O.O
Ny dukke ?
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Sv: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 10:37 am

Mystearica - tak :3 •
Wolter - lol XD du er skør.... •
rigi - nej har haft hende i et stykke tid nu, men eftersom hun ikke er helt færdig så har jeg ikke haft lyst til at poste noget med hende... Hehe Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 38
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Sv: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 8:37 pm

Ej liner at de tænker, "nu må det lan-party godt snart slutte, så vi kan få noget mere plads"

kan godt lige billederne, de ser ud til at holde meget af hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Sv: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 10:33 pm

Det slog mig, at de klæder hinanden rigtig godt. De er fra samme mærke, ikke? De ser nemlig meget harmoniske ud sammen.
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Sv: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 10:56 pm

Amano - Heheh ja det liner det XD Havde jeg slet ikk set Razz De holder oss meget af hinanden ^^ De er nemli mor og datter :3

Mary - Jo de er begge fra Resinsoul af :3 Dejligt at hører at det ikk kun var mig og heceta som tyndes at de var gode sammen ^^

I sin tid købte Heceta jo Polly og Harley til at være mor og datter, så solgte hun Harley til Isabella, hun fandt ud af at hun ikke kunne sammen med MSD og solgte hende til mig :3 Senere solgte Heceta så Polly til Mig via Isabella :3 Jeg samlede familien igen ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Sponsoreret inhold





Rode - just for fun - billeder...  Empty
IndlægEmne: Sv: Rode - just for fun - billeder...    Rode - just for fun - billeder...  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rode - just for fun - billeder...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» To billeder [MNF ShuShu]
» Sne billeder.
» Billeder fra HAF

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: