Kære RG.Jeg har desværre været dig utro med tamrotter.dk, men fordi jeg ikke føler mig ønsket dér, så kommer jeg tilbage til dig. Jeg håber at du vil tilgive mig og give mig endnu en chance? For jeg elsker dig så højt. Vi har så mange minder sammen og der skal være endnu flere. Så. Hvad siger du? Skal vi prøve engang til? Hilsen din elskede WolterENJOY
Liste over storys;
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19Skay: Sam? Din fært er over alt.. Hvad har du lavet?
Sam: Høhø! òwo Jeg har brugt hele dagen på at pynte op til jul!
Skay: Pynt op...? Til jul?
Sam: Ja! Pynte op til jul! Det er noget man gør når det bliver jul! Så synger man julesange, og pynter pænt op, og spiser en masse chokolade og køber træer og pynter dem i stuen og gemmer slik på det! Og på selve juleaften er der endnu mere slik og en masse gaver! Det er den bedste årstid på året! En skam der ikke er flere juleafter! Der burde mindst være 7 om måneden!
Skay: Jeg mente, mere som i at Ikras ikke bryder sig om julen....
Sam: AHAHAHAHA! JEG ER DA LIGEGLAD MED HAM!!
Skay: Er du ikke bange for at han bliver sur?
Sam: JEG ER IKKE BANGE FOR NOGET SOM HELST!!!
Ikras: SAAM!!!!
Sam: O____O NÅRH NEJ!!!
Skay: Hm?
Sam: Hør her! Vi gemmer os før han kommer!
Skay: Jamen....
Sam: Ingen jamen! Brug dine super powers og få mig væk her fra!
Skay: ...........
Ikras: Der var du! Jeg har brugt 1 time på at rive alt det skide pynt ned!
Sam: Ååååh.. Ikras.. Det var godt du kom! Jeg har lige fortalt Skay at han ikke må pynte op til jul!
Sam: Men ja.... Du ved jo hvordan det er med små drenge!
Sam: Men nu vil jeg lade jer to være i fred! Jeg skal nemmelig ud i skraldespanden og rode lidt rundt!
Ikras: Du blir her
Ikras: Jeg har råbt. Jeg har slået dig. Jeg har endda låst dig ude! Hvornår respektere du mine valg?
Sam: ....... I-ikke så tæt på.. o///////////o
Ikras: -_________-'' Jeg hader dig
Skay: Jeg lærer aldrig at forstå de to
Sam: RED MIG!!! Q.Q
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg ved ikke hvad jeg tænkte da jeg lavede det her..
...............
...............
For jeg tænkte slet ikke! 8DDD
PS. Der kommer snart mere <3