Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]

Go down 
+2
Manna
Ponpyon
6 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitimeLør Feb 19, 2011 12:08 am

Så har jeg endelig været ude efter min længe ventede MC!!!
desværre - pg af en langsom TROLD - har jeg endnu ikke ejeren til MCen hjemme endnu,
Så udpakningen blev med Nahiko i stedet.

men her er billederne så!

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] DSC_5040
Jeg blev nu noget overrasket over størrelsen da jeg hentede pakken på posthuset, havde slet ikke regnet med at MCen var så stor! =OwO=

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] DSC_5042
Og kassen der var i kassen! ville nu gerne have haft min MC i farverne den havde på kassen...

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] DSC_5044
men man kunne kun få den i rød, overvejer lidt om jeg måske skal male den...

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] DSC_5045
er vild med den! Nu skal jeg bare se om jeg kan få lavet en hjelm når min dreng endelig kommer hjem...
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitimeLør Feb 19, 2011 5:55 am

Den er godt nok flot <3 Har du kigget efter noget lignende i danske hobby-foretninger og steder hvor de sælger elektriske modelbiler ol? Mere om der var en nemmere vej uden om tolden ^^'
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitimeLør Feb 19, 2011 9:09 am

Nej har jeg ikke, men har flere gange overvejet at tage en dukke med ud til ToysR'os (staves?), har bare aldrig fået det gjordt.
købte den her hos Luts hvor de viste billeder af en Senior Delf dukke på, så jeg var sikker på at den var fin nok i scala.
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitimeLør Feb 19, 2011 10:06 am

Sejt Smile Glæder mig til shoots
Tilbage til toppen Go down
SavageAngel

SavageAngel


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 25/11/10

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitimeLør Feb 19, 2011 7:22 pm

Wow, vidste ikke man kunne købe en MC til dem. Kanon cool! <3 Nu ved jeg da hvad jeg skal spare sammen til :p Kører jo MC selv hehehe ^^ - Glæder mig til at se flere billeder
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 3:27 am

jeg har selv ledt og ledt og ENDELIG kom der en i den rigtige størrelse - men jeg ved ikke om den er sat til at være udsolgt nu på LUTs.
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitimeLør Feb 26, 2011 5:47 am

Den motorcykel er alt for fed! Glæder mig til at se flere billeder med den i brug. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:00 am

Den er så cool!! Mega blær!! Når jeg kommer hjem næste gang vil Ekatarina gerne have en tur!! XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]   SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SD Motorcykkel udpakning!!! [crobidoll Nia hybrid]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei]
» Skuffende udpakning [SDF Howl]
» Nogen der har en Crobidoll Nia? :3
» Kei ~ a new start [Crobidoll Yeon-ho]
» ny linje fra crobidoll, 78 cm drenge

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: