Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 4:37 am
Så ankom min Første MSD dukke nogensinde og nok ikke den sidste. Hun er så lille og fin i det. Det er helt mærkeligt at eje sådan en lille fin dukke i stedet for mine store SD dukker jeg har! Jeg overejer at kalde hende Gabriella, men det er ikke sikkert endnu. Finder jeg nok først ud af når jeg får den rigtige wig og det rigtige tøj til hende.
Da hun er min første har jeg måtte give hende SD ting på. Wigen er meget for stor til hende, men det bliver lavet om snart da jeg burte få en wig snart fra Lisaastrup!
Så her kommer billederne af hendes ud pakning
Kassen/pakken
Den åbnet kasse, som den så ud ligesom jeg åbnede den!
Den enormt søde lyserøde plettet sorte nederdel Hecata sendte med som en undskyldning for en forsinkelse. I love it!
Kassen i kassen (hvor har jeg altid ville skrive det )
Mumien! *rædelses skrig* hehe
Og her er så Gabriella(hvis det bliver hendes navn)
Og hende tæt på. Se hun rødmer! hehe klart hun er jo nøgen -.-'
Efter hun har fået noget tøj på og en kæmpe for stor wig.
spam
Lidt mere Spam !!
Og det sidste Spam af hende lige i denne her tråd
Hun er så dejlig og bliver mere dejlig når hun får sine ting
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 4:46 am
Godt hun kom godt frem ^^
Er VILD med hende i grøn, det står så godt til hendes grå resin. Glæder mig til at se mere til hende ^^
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 4:57 am
Ih hvor er hun bare fin, tillykke med hende!!! Jeg tror vist jeg har fået en svaghed for grå resin ^^
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 5:35 am
hvor er hun fiiin! Tillykke med hende!
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 8:00 am
kawaii hvor er hun kære ^^ tillykke med hende
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 8:02 am
Mei er så dejlig ^^ Tillykke med hende
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 8:19 am
orh hvor er hun fiiin... ^^
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 5:22 pm
Ej hvor er hun yndlig! Sådan et fint udtryk hun har <3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Ons Mar 17, 2010 8:03 pm
OH! TILLYKKE! tusind gange! Jeg er så glad for at du endelige fik dig en MSD <3 Jeg tror virkelige at hun vil passe godt ind hos dig! Glæder mig til at se storys med hende og dine andre dukker.. x'3
- står selv og venter på en RS Mei.. Bare i Tan.. Så det er dejligt at man kan se dig over skuldren.. høhø..
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Tors Mar 18, 2010 1:52 am
Mmmmm Mei. Hun er sådan en deeejlig mold, skal også have en selv på et tidspunkt tror jeg. Tillykke med hende!
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Tors Mar 18, 2010 5:06 am
NÅRH... ^w^ hvor er hun dejlig... kjolen Passer hende enormt godt... ^^ Ej nu har vi allerede 3 nye dukker siden vi holdt træf... TRÆF NU!!... >w< hvor som helst når som helst...
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Fre Mar 19, 2010 6:01 am
Mange gange tillykke med hende! Grå resin ftw. =D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Fre Mar 19, 2010 7:10 am
Wiggen klær hende ellers! Sy den ind måske? Og tillykke med hende :3 Det skal nok blive rart med nogen flotte billeder!
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei] Fre Mar 19, 2010 8:56 am
mange gange tillykke og hun er sandelig blevet flot
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei]