Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Spring Flowers (Cp lishe BOY - CP Nanuri 06) Ons Mar 18, 2009 4:14 am
Vicami og Izumi mine to brødre (ja de er begge to drenge men Izumi er transeksuel (Nanuri) Vicami kan bare bedre lide at se ud som han gør) er ude og nyde det gode forårs vejr i parken ^^ Izumi har fået ny wig =D så Vicami har overtaget Izu's gamle hvilket nok får ham til at se den del mere fimset ud -_-;; men jeg kan godt lide ham sådan ^^;; Chuchu har sat håret på dem =D taaaaak søde!! I love it ^^
well injoy my boys cause i do!
(undskyld billeder jeg øver mig stadigvæk i mit kamera -_-)
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Spring Flowers (Cp lishe BOY - CP Nanuri 06) Ons Mar 18, 2009 4:17 am
Hold da kæft hvor ser de godt ud og hvor er det sødt og se vicami i bukser også ;P kan se izumi's fletninger skal fixes lidt XD men det kan ordnes du ved jeg elsker dine drenge!! de ser fantastiske ud!! dejlie billeder søde!!! smukke blomster, woah!
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Spring Flowers (Cp lishe BOY - CP Nanuri 06) Ons Mar 18, 2009 5:13 am
Det er da nogen utroligt flotte billeder - og hvor er dine drenge smukke. Der er lige et par af billederne der ser lidt tågede ud; men ellers ser de begge to skønne ud med alle forårsblomsterne... Nr. 3, 6 og 7 er mine yndlings. Husk fotobogen til Roskilde messen - hvis du da ikke allerede har afleveret billeder til den.
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Spring Flowers (Cp lishe BOY - CP Nanuri 06) Ons Mar 18, 2009 5:58 am
Nej hvor ser de godt ud. De klæder også hinanden helt vild, Er helt vild med deres wigs Og face-up, er især vild med de stjerner den ene har under øjet, det klæder ham virkelig =)
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Spring Flowers (Cp lishe BOY - CP Nanuri 06) Ons Mar 18, 2009 8:52 am
boots skrev:
Husk fotobogen til Roskilde messen - hvis du da ikke allerede har afleveret billeder til den.
ved ikke lige hvad du mener desværre ^^;;
men jah mine billeder er lidt tågede endnu ^^ arbejder stadigvæk på at få styr på mit kamera ^^
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Spring Flowers (Cp lishe BOY - CP Nanuri 06) Ons Mar 18, 2009 8:55 am