Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: (Delirium) AIL Chloe Tors Jan 22, 2009 8:12 am
Hmmm... de her billeder blev ikke helt som jeg havde håbet, men det er vist på tide jeg får post'et nogle pics her i vores nye RG
Den lille sorte tøj kanin er fra dejlige Valerie Zeitlers DH/Haute Doll collection- super nuttet!!^^
Thanks for looking xx x
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Tors Jan 22, 2009 10:00 pm
Virkelig gode billeder! Er helt vild med billed 4, det er sådan lidt spooky, men ellers virkelig godt! =)
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Tors Jan 22, 2009 11:21 pm
Utrolige skønne billeder - jeg syntes nu personligt dine billeder altid er så kunstneriske. Ved ikke hvad du selv havde forventet. ^^ Men jeg bliver stadig positiv overrasket når du poster dine billeder. Især disse er meget udtrykfulde. Og virkelig flotte sat sammen.
Har du selv lavet hendes faceup?
Håber ikke der skal ny RG til før du poster billeder i galleriet igen.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Fre Jan 23, 2009 3:56 am
rigtig gode billeder, det må jeg sige meget smukke, kan godt li det med de der perlekæder eller hvad det nu er
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Fre Jan 23, 2009 6:07 am
Takker! Jeg har det med ikke at post'e pics særligt ofte- men en gang imellem får jeg dårlig samvittighed og føler at jeg burde bidrage med nogle billeder... De her billeder er lidt 'messy' desværre, jeg gik efter et mareridt-agtigt feel. Og jo, face up'en er lavet af mig (efter mange forsøg blev den ok) Ønsker alle et happy 2009^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Fre Jan 23, 2009 6:20 am
Wow, fede billeder! :3 Jeg elsker de varierende vinkler. Derudover er face-up'en superlækkert.
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Fre Jan 23, 2009 8:52 pm
mareridts agtig.. wow... Det virker i hvert fald overnaturligt på mig, og det er simpelthen så... magisk med alle de perlekæder <3
synes hans faceup er meget smuk, godt du fik taget dig sammen til at tage nogle billeder af ham yay bunny øre ^3^
Jeg kan bedste lied billederne 1-5. ^-^"
O__O på nr. 5.. er det ikke et billede af ham han ligger op af? OwO hvor sejt
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Fre Jan 23, 2009 10:27 pm
zin - tror nu altså det er en pige.
Det er nogle super flotte billeder søde Lotte. Rigtigt fede. Elsker at du altid sætter dine omgivelser så godt op, perlerne og alt det hvide står rigtig flot til hendes face up og tøj. Hende vil vi meget gerne se mere til herinde
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Fre Jan 23, 2009 10:31 pm
she looks so haunting and gorgeous. I love her unique clothes and lips =)
Angel
Antal indlæg : 18 Age : 37 Geografisk sted : Denmark, Odense Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Man Feb 09, 2009 4:41 am
Hun er bare så smuk. Oô Synes kompositionen af dine billeder er rigtig flot og vikler, baggrund m.m. klæder hende virkelig godt. *drømmende suk* <3 Er virkelig vild med hende.
Lucie Admin
Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Man Feb 09, 2009 9:40 am
Det er en fantastisk stemning af 'Alice in Wonderland on coke' du kan frembringe med ganske få virkemidler! Lækker fotoserie og dejligt udtryk din dukke har. Der er sådan lidt forældreløs pige i verdens reneste opiumshule over hende. Dette mener jeg naturligvis 100% positivt! En sand fryd for øjet.
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Tors Feb 12, 2009 9:16 am
Har været inde og snige mig til at kigge på denne her serie mange gange efterhånden. Kan godt lide at billederne er lidt messy når farverne er så enkle. Det giver også ekstra meget fornemmelse af at man ikke ved hvad der er op og ned - synes det er fedt at tingene sådan svæver rundt mellem hinanden.
Synes som Zin også det er spændende at der er et billede, der ligner hende selv. Dejligt mærkelig, sær og lidt ubehagelig stemning
Petruska
Antal indlæg : 1 Age : 42 Geografisk sted : København N.V. Registration date : 13/02/09
Emne: Sv: (Delirium) AIL Chloe Lør Feb 14, 2009 7:33 am
det er nogle vildt dejlige billeder du har fået taget! face up - gorgeus, de eksperimenterende vinkler...virkelig flot. Det eneste der ike helt virker for mig personligt er måske den hvide kaninhue...den spoiler det... men igen smag og behag. Du har fået en fed komposition op at køre både hvad angår vinkler, farver men også materialer. Eye candy