Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Søn Sep 07, 2014 3:44 am
Det er lang tid siden jeg har taget billeder af Rachel, så tog hende, Cleo og Polly frem idag og legede lidt med dem alle tre! '
Polly og Rachel er et par, og Cleo er bare helt alene! Indtil jeg modtager min Minifee Risse, håber snart hun kommer så jeg kan tage flere par-billeder!
Enjoy!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Søn Sep 07, 2014 3:58 am
hvor er de søde alle 3, det korset og bloomers sæt er så skønt. har dog lidt ondt af cleo ,hun ser lidt ensomt ud mellem de to turtle duer kan godt lide at cleo lige er lidt lavere, får næsten lyst til en moe line nu
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Søn Sep 07, 2014 4:06 am
mystearica skrev:
hvor er de søde alle 3, det korset og bloomers sæt er så skønt. har dog lidt ondt af cleo ,hun ser lidt ensomt ud mellem de to turtle duer kan godt lide at cleo lige er lidt lavere, får næsten lyst til en moe line nu
Tak, hun ser også lidt "Out of place,"-agtig ud sammen med de to, med de farver hun har på, men hun er en del af flokken jo!
Du kan trygt købe en Moe-line krop, den er så sød, og jeg elsker personligt også højdeforskellen! :DD
XaviaTeddy
Antal indlæg : 16 Age : 24 Geografisk sted : Horsens Registration date : 13/07/14
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Søn Sep 07, 2014 11:49 pm
Åh, lille bedårende Cleo havde lige sneget sig med! :3 de er alle sammen super søde, og er gået hen og blevet lidt en fan af Polly og Rachel ;3; de udgøre simpelthen det mest nuttede par ovehovdet!
PotatoMash
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Man Sep 08, 2014 3:53 am
XaviaTeddy skrev:
Åh, lille bedårende Cleo havde lige sneget sig med! :3 de er alle sammen super søde, og er gået hen og blevet lidt en fan af Polly og Rachel ;3; de udgøre simpelthen det mest nuttede par ovehovdet!
Ja, desværre er Cleo min yndlings lige her for tiden, så hun skal bare være med til alt xD
Er glad for du synes godt om mit impuls-par, det var slet ikke meningen til at starte med, men ... Så tog jeg billeder af dem sammen, og så skete det ligesom bare !
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Man Sep 08, 2014 4:48 am
Rachel og Polly er så sødt et par! Elsker dem virkelig sammen. Og det er kun en god ting, at Cleo sneg sig med! Hun er nemlig bedårende. :3 Elsker det sidste billede.
PotatoMash
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Tirs Sep 09, 2014 4:33 am
Akatsuki skrev:
Rachel og Polly er så sødt et par! Elsker dem virkelig sammen. Og det er kun en god ting, at Cleo sneg sig med! Hun er nemlig bedårende. :3 Elsker det sidste billede.
Ja, blev også positivt overrasket da jeg satte dem sammen, de ser nu lidt kære ud ikke? xD
Tak, hendes personlighed skinner dejligt igennem, bag sofaryggen :'D!
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Tirs Sep 09, 2014 5:50 am
Det er nogle dejlige piger <3 elsker hvordan du har stylet dem allesammen :3
PotatoMash
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Ons Sep 17, 2014 7:00 am
Anori skrev:
Det er nogle dejlige piger <3 elsker hvordan du har stylet dem allesammen :3
Tusind tak, er også selv ret glad for den stil jeg er endt med at give dem alle! !
PukingRainbows
Antal indlæg : 16 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 24/04/14
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Fre Okt 03, 2014 7:46 am
Ah.. Dine piger er altså fantastiske! Jeg er helt vild med at din Chloe har kort pjusket hår, det har jeg personligt ikke set meget af på den sculpt
PotatoMash
Emne: Sv: Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel) Tirs Okt 07, 2014 7:47 am
PukingRainbows skrev:
Ah.. Dine piger er altså fantastiske! Jeg er helt vild med at din Chloe har kort pjusket hår, det har jeg personligt ikke set meget af på den sculpt
Sorry for sent svar!
Ja, troede faktisk heller ikke til at begynde med, at hun skulle have så kort hår, men sæt mig sammen med en ubrugt mohair paryk og en saks, and stuff happens! Syntes det klædte hende, så nu er hun korthåret! Men giver dig ret, man ser ikke mange korthårede chloe's!