Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Ons Sep 21, 2011 7:54 am
Nu håber jeg. at det er i orden at bede om gode råd her i udkastgalleriet. ^^
Jeg har nu to gange forsøgt at tage et billede, som begge gange ikke er endt, som forventet. Eli kommer til at se meget stirrende ud, nærmest helt tom i blikket. Ved første forsøg var jeg helt sikker på at det var pga. øjnenes placering, så da jeg skulle prøve anden gang, havde jeg ændret på øjnene. Dette endte dog også helt galt.
Så jeg ville egentlig bare høre, om I eventuelt havde nogle idéer til, hvordan jeg kunne gøre det bedre, da jeg egentlig gerne vil havde billedet til at lykkedes. Er det pga. at der ingen pupiller er i øjnene, er det lyset, skal øjnene rykkes endnu mere, eller er det generelt bare en virkelig dårlig vinkel?
(Photobucket har dræbt farverne, men i princippet er det jo lige meget :p)
Første forsøg i juli
Andet forsøg for en uges tid siden
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Ons Sep 21, 2011 8:50 am
.
Sidst rettet af PandaQueen Tors Jul 11, 2024 6:28 am, rettet 1 gang
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Tors Sep 22, 2011 2:55 am
Nu har jeg ikke selv sådanne øjne, men tror lidt det måske også kunne skyldes at hendes øjne ikke har popil. Da jeg selv havde problemer med stirrende øjne var det pga forkert øjen størrelse, men det tror jeg ikke er preblemet hos dig.
Som sagt er jeg ikke selv i besiddelse af sådanne øjne, men jeg ville foreslå at du bare prøver dig frem. Prøv forskellige vinkler og se hvilke der virker best.
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Tors Sep 22, 2011 3:42 am
det eneste forslag jeg har er måske at prøve nogle lidt større øjne??
TLDJ
Antal indlæg : 24 Age : 25 Geografisk sted : Sydsjælland Registration date : 13/08/11
Emne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Tors Sep 22, 2011 3:54 am
Jeg tror problemet, er at øjnene ikke har nogen pupiller, også sker det jo at det ligner dukken stirrer meget? Men jeg synes bestemt ikke du skal skifte øjnene ud, de passer rigtigt godt, så prøv måske at tag billedet, fra nogen andre vinkler.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Fre Sep 23, 2011 6:23 am
Din pige er rigtig sød
Personligt så synes jeg at øjne uden pupiller fungerer bedst, hvis man kan fange den der hvide plet (lige som du har gjort på billed 1) af blitzen. Det er rigtig svært, at fange den ordentlig, men når den er der og er lige det rigtige sted i øjet, så kan sådanne øjne se meget levende ud Jeg prøvede at manipulere øjnene på dine billeder - det var ikke helt nemt for jeg måtte bruge Paint. Men det giver en idé om hvad jeg mener
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla] Lør Okt 01, 2011 7:32 pm
1000 tak for alle de gode råd! Jeg må i gang med at prøve mig frem med nogle andre vinkler og måske prøve nogle andre øjne. Billedet skal i hvert fald lykkedes, jeg giver ikke bare sådan op
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Brug for gode råd til forbedring [SOOM Beyla]