Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)
3 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Tors Dec 22, 2011 9:37 pm
Jeg har længe været dybt facineret af Volks Madoka, men hun har ikke været udgivet længe. Tilfældigt opdagede jeg så, at Shizu og Madoka er samme hoved, og til min store glæde poppede der et Shizu full-set op på DoA til en fornuftig pris. Da volks udgav Shizu, kom hun med forskellige øjne, forskellig paryk og en helt unik kimono, så jeg glædede mig til at se denne Shizus full-set ting.
Jeg har skiftet hendes øjne, givet hende en anden paryk og puttet hovedet på en SD16 krop i stedet, men kimonoen er den, der fulgte med hende.
Jeg beklager, at billedet ikke er så god kvalitet - mit kamera er gået i stykker så billedet er taget med min mobil.
Sidst rettet af Prinsessen Fre Dec 23, 2011 4:15 am, rettet 1 gang
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Fre Dec 23, 2011 12:10 am
Jeg har altid haft en ting for Madoka (og jeg anede heller ikke, at Shizu var samme mold). Hun er rigtig fin! Tillykke med hende. Jeg glæder mig til at se flere billeder af hende.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Fre Dec 23, 2011 8:00 am
Hun har sådan en fin/sødt ansigt! Glæder mig til at se hende IRL!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)
Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)