Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)
+4
Pallas
Nerdystreak
Akatsuki
Prinsessen
8 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Fre Jan 06, 2012 4:55 am
Dette er de piger der bor hos mig lige nu.
Erika - Custom House Sram på Volks SD16 krop Hun er min uskyldige og naive pige.
Columbia - Volks SD16 Pearl Hun er den mest feminine af mine piger.
Gelsomina - Custom House St Mina på Volks SD16 krop Hun er Italiener. Hun er rå men feminin.
Valentina - Volks SD16 Garnet Hun er mor-typen og hun passer på alle de andre.
??? - Volks SD13 Shizu på Volks SD16 Hende købte jeg mest fordi jeg elskede hovedet, men karakteren er ikke helt udviklet. Hun har prøvet nogle af mine parykker (Erikas og Gelsominas) og hendes egen kommer til at være noget ligende - en blond mohair paryk. Hendes face-up skal også laves om.
Sidst rettet af Prinsessen Fre Jan 06, 2012 6:29 pm, rettet 1 gang
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Fre Jan 06, 2012 5:34 am
Uh, dine piger er bare alle sammen så flotte. Jeg synes det er spændende, hvad du gør ved din nye. Hun ser så interessant ud! Gelsomina må være min favorit af dine piger, men elsker dem alle sammen.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Tirs Jan 10, 2012 1:36 am
Jeg kan rigtig godt lide, at de er så forskellige, men alligevel passer ret godt sammen i "dukkefamilien". Din Pearl er nok den, jeg er mest vild med af dem alle sammen, men det er et tæt løb. Og alle deres faceups er rigtig lækre, men jeg tror godt, jeg kan forestille mig, hvad du vil ændre på sin Shizu.
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Tirs Jan 10, 2012 2:53 am
Du har simpelthen sådan nogle flotte dukker. Jeg er meget spændt på at se hvad du gør ved din Shizu. ...og så er jeg stadig møg misundelig over at du har en St. Mina
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Tirs Jan 10, 2012 3:04 am
Synes din Gelsomina er fantastisk og anderledes voksen. Hun er mere en kvinde end en pige, og det kan jeg godt lide. Hun er sej!
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Tirs Jan 10, 2012 5:54 am
Ja du ved jo at jeg elsker dine piger og jeg som de andre glæder mig til at se hvad du gør med shizu >_<
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Fre Jan 13, 2012 9:20 am
Ej, hvor de dog dejlige:3 *savle* Synes deres 'personligheder' klær dem,
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Man Jan 16, 2012 6:36 am
Ih det er sådan nogle smukke piger du har. Og så forskellige! ^^,
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)
Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)