Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]
5 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Lør Nov 15, 2014 6:57 am
Twigling Ingenieuse kom med posten forleden dag, og jeg ville prøve at se hvordan hun højdemæssigt ville passe ind. Hendes resin farve er anderledes end jeg havde forventet, men hun er stadig fin
Billederne er taget med min telefon, og ikke de bedste, men de blev som de blev
Ingenieuse har fået selskab af Ringdoll Zombie Sol, Twigling Ylisande nYID hybrid, Volks SD16 Ruby: Hverken Zombie eller Ingenieuse har sko på, de andre har høj hælede sko på.
Twigling søstrene:
Ingenieuse er den af mine piger, der højdemæssigt passer bedst sammen med Zombie.
Photobomb!Marina ville lige være med også.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Lør Nov 15, 2014 6:58 am
det er en cool familie de passer godt sammen
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Lør Nov 15, 2014 8:42 pm
Hendes glæder mig også til at se IRL hun er da så fin!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Lør Nov 15, 2014 10:12 pm
Tillykke med Ingenieuse! Synes slet ikke hun ser skidt ud sammen med hverken Zombie eller pigerne. Det er sådan en god mellem højde! Hendes ansigt er virkelig smukt, glæder mig meget til at se hende irl. Hvem har du planlagt skal male hende?
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Søn Nov 16, 2014 8:22 am
Uhh! Hun er virkelig fin! Elsker den farve! *__* Kroppen ser også virkelig flot ud, hvordan synes du den er sådan kvalitetsmæssigt og poseringsmæssigt? Glæder mig virkelig til at se hende med faceup og hvordan du vil style hende
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol] Man Nov 17, 2014 3:33 am
mystearica - Mange tak Jeg synes egentlig også at de passer godt sammen.
lille_Aki - Mange tak! Jeg er sikker på at hun også glæder sig til at se dig irl
Akatsuki - Mange tak Jeg synes også at hun højdemæssigt passer fint ind. Jeg havde frygtet at hun ville være for stor sammen med de andre piger. Jeg ved ikke hvem der skal male hende. Den ide jeg havde til hende, synes jeg ikke passer alligevel, så nu må vi se.
Kurisu - Det er også en dejlig farve. Den er meget anderledes i forhold til de andre piger, men jeg synes hun passer fint ind. Jeg skal lige lege lidt mere med kroppen for at holde af den. Hendes hofter driller mig, fordi hun har det med at falde bagover. Skal lige lære det led lidt bedre at kende. Indtil videre kan jeg kun få hende til at stå ved at skyde hendes mave frem.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]
Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]