Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Tirs Jan 10, 2012 4:40 am
Må jeg have lov at præsentere Shiran? :3 Han kom for nogle dage siden, og nu er han temmelig færdig. Jeg har brugt en masse tid på ham, men mener klart, at det er det værd. Knægten bor i en postapokalyptisk verden, hvor hans vinger er noget af den eneste fungerende teknologi tilbage. Han er en ganske dygtig kriger, men er også frygtelig nuttet. -Jeg vil som altid meget gerne høre, hvad I synes.
Det tekniske:
Dukke: Luts KDF Yuz med Bory-vinger (og krop) Faceup/bodyblushing/vingemaling: Af mig Støvler: Luts (med slitage af mig) Paryk: Luts Øjne: Købt af privatperson på DoA Glavind/kniv: Af mig Tøj/taske: Af mig
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Tirs Jan 10, 2012 5:02 am
Han ser rigtig flot og gennemført ud det hele er bare perfekt jeg har også været spændt på at se en Yuz, han er også rigtig flot IRL
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Tirs Jan 10, 2012 8:40 am
Wow.. Han virker utroligt levende - og det er som om han skifter ansigtsudtryk fra billede til billede. Han ser meget beslutsom ud - der er ingen der skal tage r**** på ham. Skøn, skøn. Håret ser meget blødt ud - kappen, tøjet, våbnene og ikke mindst vingerne - alt ser helt fantastisk ud og passer perfekt til ham.
Derudover synes jeg at dine billeder er ualmindeligt gode. Hans skiftende poses gør billedserien endnu mere levende og realistisk... Jeg kunne godt forestille mig en gråvejrsdag - at jeg så ham flyve forbi udenfor vinduet... eller at han stod nede i gården og holdt vagt. Han er ihvertfald mere end velkommen til at kigge forbi.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Tirs Jan 10, 2012 9:46 am
wow han er awesome! så godt lavet! og kan kun sige at jeg er enig med Boots og mystearica
Mariehønen
Antal indlæg : 75 Age : 36 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/05/11
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Ons Jan 11, 2012 12:30 am
Han er virkelig kær, og hvor er det fantastisk at se vingerne på en dukke - det glædede jeg mig til. (Havde faktisk troet, at de ville være større i forhold til dukken!)
Har du selv syet hans outfit?
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Ons Jan 11, 2012 1:18 am
Han er rigtig flot og gennemført, jeg glæder mig til at se mere til ham! Og så gik der faktisk noget tid inden jeg opdagede at hans wig er fur, jeg blev snydt at pandehåret xD Jeg kan virkelig godt lide baggrunden, det rustne og lidt slidte passer rigtig godt ind. Jeg er lidt misundelig på at du kan finde så mange spændende steder at tage billeder xD
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Ons Jan 11, 2012 1:53 am
Interessant koncept. Håber at se mere til det. Han er rigtig flot og ser så veludført ud. Face-uppen matcher bare wiggen så godt! Og outfittet er fantastisk. Kan godt lide billede nummer 7. Synes Det ser så stemningsfyldt ud.
noodle_kun
Antal indlæg : 95 Age : 41 Geografisk sted : Midtjylland, Århus Registration date : 09/06/11
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Ons Jan 11, 2012 5:10 am
Han er bare super flot, og det er fedt at se vingerne på *er lidt misundelig*
glæder mig til at se flere billeder af ham
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Ons Jan 11, 2012 7:49 am
Han er rigtig fin! Hans face-up er flot og vingerne er fantastiske! Baggrunden er rigtig god og generelt ser det rigtig gennemført ud!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
mystearica>> Jeg blev overrasket over ham uden faceup. Yuz' mund er lillebitte! Men tricket var vist at male godt ud i mundvigene, så han ikke så ud, som om han lavede trutmund. ><
boots>> Tak, der var engang et klogt hoved, der sagde til mig, at to billeder taget i samme vinkel og med samme posering ødelagde dynamikken i en billedserie, jeg havde lavet. Så jeg prøver for så vidt muligt at sørge for, at alle billederne er forskellige og i det mindste skifter mellem fuld figur og closeup, hvis poseringen ikke er ændret.
lille_Aki>> Tak skal du have.
Mariehønen>> Det gode ved størrelsen er, at hans balance er rigtig god. Jeg har prøvet at fægte rundt med Heliot-vinger (på en anden SD-størrelses dukke), og det var en noget ustabil affære. Og ja, alt tøjet er hjemmelavet (bortset fra støvlerne, som jeg kun har pillet lidt ved med maling og fil).
Manna>> Yep, pandehåret er fiber. Baggrunden var for en gangs skyld ret nem at finde. Jeg kan se den fra mit stuevindue. Hurra for forfaldne skure. Og mere til ham skal du nok se. - Eksempelvis d. 21.
Akatsuki>> Jeg fik heldigvis parykken i samme pakke, så den kunne bruges til at matche med, mens jeg malede. Jeg er glad for, at du kan lide outfittet. Og nr 7 var også et af mine yndlings fra serien.
noodle_kun>> Det forstår jeg godt. Jeg har også savlet over de vinger længe. Og jeg glæder mig til at tage flere billeder. :3
Prinsessen>> Tak skal du have!
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Fre Jan 13, 2012 9:22 am
Woow! Hvor han dejlig:3 Elsker hans vinger, Han er viildt flot:) glæder mig til at se flere billeder:3
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Fre Jan 20, 2012 3:42 am
Super flot og gennemført! De vinger er enormt flotte og alle de detaljer og skygger og hvad der ellers ikke er *-*
Nerdystreak
Også rigtig mange tak til jer to! Jeg glæder mig til at tage flere billeder af ham.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Man Feb 13, 2012 10:00 am
Jeg synes det er nogen superkedelige billeder du har taget. Og jeg synes det er ærgerligt, at du har betalt dig fra face up og tøj - måske hvis du arbejdede med at få ham til mere at være din kreation, ville det give ham mere personlighed. Han er sådan meget standard/fullset-agtig. *deadpan face*
Spøger bare!
Synes han er blevet virkelig flot. Jeg er enormt imponeret over det tøj, du har syet til ham, og paintjobbet på vingerne er blevet enormt godt - men det regnede jeg også med, at det ville blive. Fed idé at bruge den rustne rist som baggrund - det passer rigtig godt til ham. Han er så nuser! <3
Chuumi
Antal indlæg : 35 Age : 32 Geografisk sted : Nordjylland Registration date : 12/02/12
Emne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Tirs Feb 14, 2012 11:26 am
Kan rigtig godt li' stilen :3 Det ligner de vinger de havde i luts til en begrænset udgave af deres Bory