Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: I ødemarken [Shiran// KDF Yuz] Ons Apr 11, 2012 4:51 am
Jeg var på landet i påsken og havde Shiran med. Det kom der et par (ret forskellige) fotoserier ud af. Her er den første. Shiran udforsker skoven og finder nogle forfaldne rester af fortidens civilisation, blandt andet af en gammel togvogn eller sporvogn.
Tak fordi I kiggede! Kommentarer er som altid yderst velkomne.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: I ødemarken [Shiran// KDF Yuz] Ons Apr 11, 2012 6:07 am
Hvor passer han bare godt ind i de lidt slidte farver. Jeg kan rigtig godt lide at du har leget med vinkler og afstande, jeg er helt vild med billede 4 og 6 :3 Må jeg spørge hvor i landet du har været på ferie?
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: I ødemarken [Shiran// KDF Yuz] Ons Apr 11, 2012 7:00 am
hvor ser han flot ud i de slidte omgivelser
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Manna>> På Lolland i nærheden af Nakskov. Jeg havde set den gamle vogn på en anden tur dernede og straks følt, at den ville gøre sig godt sammen med Shiran. mystearica>> Tak! Akatsuki>> Hehe, det kender jeg godt. Jeg er også glad for endelig at have sådan en lille fyr. FrkLynge>> Tak! Ja, det har jeg. Støvlerne er købt (men modded med sandpapir og maling), men ellers er alt tøj/tilbehør hjemmelavet. Hvis du er nysgerrig efter at se, hvordan jeg malede vingerne, er der en tråd her: https://resingarden.danskforum.net/t4634-maling-af-vinger-fra-kdf-bory-untold-story
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
WOW! Helt fantastiske billeder. Jeg kan lide alting ved dem. Kompositionen, farverne, poseringerne - alting.
De får mig til virkelig at ønske jeg selv havde bedre muligheder for at tage billeder. Når man er nødt til at kunne sidde på en minicrosser og posere og tage billeder bliver mulighederne jo ret begrænsede.
Dustbunnie
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: I ødemarken [Shiran// KDF Yuz] Tors Apr 26, 2012 3:01 am
han ser sød ud, kan rigtig godt lide de vinger der ^^
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08