Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami)
5 deltagere
Forfatter
Besked
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami) Lør Jan 21, 2012 10:12 am
Jeg løj lidt. R. Bygg var allerede hjemme, men nu har hun en krop!
Den stooore box. Chazzi havde besvær med at få den hjem. XD
De mindre boxe. Tre af dem er mine.
Den grå drenge krop er Chazzis, resten er mine.
Mine tre nye piger.
Min r. Bygg Inanna. Hun er synsk og kan forbande folk. Hun er gode venner med min Aino og Chazzis fremtidige Beatrix.
Min r. Carbon Anath. Den ældste af tvillingerne. Hun er snoppet, og tror hun er bedre end alle andre. Hun skal have en ny wig.
Min Carbon Aino. Den yngste tvilling. Hun lider af selective mutism og kan kun tale med sin søster, og hun er vild med alt mørkt, dystert og magisk.
Og til sidst min Lami Lucy, som jeg har haft i en måned, men har ikke vist billeder af hende før. Hun har let til tårer. Hun plejede at være en dreng, men det gik ikke, så indså jeg, hun faktisk var en pige.
Tvillingerne sammen.
Smukke Aino.
Anath med hendes fantasy parts. Hun hader dem, fordi de ikke er "fine" nok.
Lucy med hendes horn.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami) Lør Jan 21, 2012 8:22 pm
Ih, tillykke med dem! De er virkelig alle sammen så søde. Anaths fantasydele er især fantastiske, synes jeg. De der gennemsigtige dele er skønne. :3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami) Lør Jan 21, 2012 9:40 pm
Hvor er de dejlige alle sammen. Jeg er helt vild med Carbons farve og ansigt. Inanna virker meget mystisk det kan jeg lide og Lucy er bare for kær
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami) Lør Jan 21, 2012 11:34 pm
Tillykke De er vel nok fine alle sammen! Er helt vild med deres mørke farver ^^
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami) Ons Jan 25, 2012 7:32 am
Tak for kommentarerne. ^^ Er meget glad for mine nye dukker!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami) Ons Jan 25, 2012 7:44 am
Tillykke med dem De er allesammen rigtig fine! Jeg glæder mig til at se dem, når de er færdige. Dine dukker er altid så dejlige at se. Hvor mange små Soom dukker har du så nu?
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami)
Mega SOOM Teenie Gem ankomst (SOOM Carbon, r. Carbon, r. Bygg + Lami)