Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Diary of Dreams [SOOM Lami] (One shot) Lør Jan 21, 2012 10:37 am
Jeg har haft min Lami i et par måneder og egentlig skulle den have været Desmond, en meget hyperaktiv og glad dreng, men molden passede bare ikke til ham. Så først kom han til salg, men jeg indså, at jeg altså var alt for glad for molden. Derefter var jeg igennem stort set alle mine wigs og en masse tøj og pludselig var hun der bare, Mischa. Hun er stalker og hendes kæreste eje er hendes dagbog. Hun har et hemmeligt crush på Akatsukis Enki. :3
Sidst rettet af Chazzi Ons Jan 25, 2012 9:17 am, rettet 1 gang
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Diary of Dreams [SOOM Lami] (One shot) Lør Jan 21, 2012 9:13 pm
Nej, hvor er hun kær! :3 Det var godt, at du fandt noget at bruge Lamien til.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Diary of Dreams [SOOM Lami] (One shot) Ons Jan 25, 2012 7:26 am
Det er fedt, at du kunne bruge molden til en anden karakter! Hun er rigtig sød (lige som alle dine andre små dukker) Billedet er rigtig flot!!
Er der forskel på Sooms drenge og pige krop i den størrelse? Og er hun så stadig en dreng indenunder kjolen eller har du fået en pigekrop til hende? Nu er jeg bare nysgerrig.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Diary of Dreams [SOOM Lami] (One shot) Ons Jan 25, 2012 8:12 am
Mange tak for kommentarene begge to.
Prinsessen: Fra Bygg og Beyla og frem lavede de stort set alle deres MD teenie gems med kønsneutrale kroppe, så det er sådan en hun har. ^^
noodle_kun
Antal indlæg : 95 Age : 41 Geografisk sted : Midtjylland, Århus Registration date : 09/06/11
Emne: Sv: Diary of Dreams [SOOM Lami] (One shot) Ons Jan 25, 2012 8:46 am