Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom) Fre Feb 19, 2010 11:44 pm
Ja har længe, meget længe, ønsket mig et soom Chrom hoved. Og takket være Gabriel vandt jeg den auktion hun havde med en, og nu er han så her.
Min über skønne Cerberus, eller syntes jeg selv han er hehe. Håber i vil tage godt imod ham
Elsker hans næse så meget, han er så anderledes i forhold til alle de andre dukker, med små fine spidse næser. Syntes det giver han meget karakter <3
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom) Lør Feb 20, 2010 1:11 am
OMG *DROOOOL* han ser super godt ud, jeg så ham første gang uden face-up, og nu hvor han har fået face-up er han jo bare så dejlig tillykke med ham
glæder mig virkelig til at se mere til ham :3
Guest Gæst
Emne: Sv: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom) Lør Feb 20, 2010 1:11 am
Hvor er han skøn~! Virkelig lækker face-up han har fået, elsker hans mund. Kender selv det med at få en fyr ind ad døren med en fin lille næse når alle andre har spidse, men det nu en dejlig ting, så ligner de heller ikke allesammen hindanden på det punkt ^^
Lige en ting mere - tillykke med ham!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom) Lør Feb 20, 2010 2:26 am
En rigtig flot faceup! Er helt vilde med hans øjne.. ^^ Tillykke mange gange.. x'3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom) Lør Feb 20, 2010 11:14 am
Tillykke! Det er så fedt at få en dukke man længe har ønsket sig, for så at opdage at den også lever op til ens forventninger.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom) Søn Feb 21, 2010 12:43 am
Tak, mange tak, er også bare så glad for ham.
Ruki - takker, syntes også hans face up er blevet go til ham, den skal jo være lidt maskulin med brede bryn da han er et maskulint hoved
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom) Søn Feb 21, 2010 2:18 am
ELSKER øjenbrynene!
Tillykke med ham, han er skøn!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom) Søn Feb 21, 2010 4:47 am
Iih passer så meget bedre til ham med den face up der
Pwetty pwetty boi!!!!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom)