Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Man Mar 12, 2012 3:07 am
Efter at have ventet i hvad der føles som flere år, er Lahela endelig kommet hjem Hun mangler stadig alt - parykken er den eneste der passede nogenlunde (hendes hoved er på MSD størrelse) og det blå bånd er et bælte fra en af mine kjoler. Øjnene er dem hun kom med, og liiiiige lidt for store til min smag.
Lahela er light brown versionen med medium bryster på EID kvindekroppen. Hun hedder Aonani (bare kaldt Nani normalt) som på hawaiiansk betyder "Beautiful Light".
Sidst rettet af Prinsessen Man Mar 12, 2012 5:35 am, rettet 1 gang
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Man Mar 12, 2012 3:49 am
Hun er bare så smuk! Og elsket hendes hudfarve den er bare så lækker! Men det ved du jo glæder mig til se hende færdig! Tillykke med hende!
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Man Mar 12, 2012 3:55 am
De, mmmh, læber! *o* Hun er virkelig smuk, glæder mig til at se hende med face-up, mange gange tillykke ^^
Katia
Antal indlæg : 92 Age : 37 Geografisk sted : Lille Skensved Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Ons Mar 14, 2012 4:24 am
Uh tillykke med hende Hun har virkelig en flot profil. Hun skal nok blive smækker lækker med en faceup. Også har jeg altid været en fan af tanned dolls.. Også tænker jeg samtidig, hvis det er medium bryster, så tør jeg ikke tænke på dem med large barm o.o
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Tors Mar 15, 2012 7:51 am
hvor er hun fin! Elsker den kniv der ligger på toppen af det første billede - skrœmte mig lidt, men altid effektivt :p Glœder mig meget til at se mere til hende, rigtig flot og interessant model! En jeg aldrig ville have valgt, men nu er ret vild med, og ønsker at se mooooooooore!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Tors Mar 15, 2012 8:54 am
Mange tak for alle jeres søde ord! Jeg er rigtig glad for Lahela, men hun er godt nok stor i forhold til mine andre dukker.
Jeg glæder mig også selv til at se hende færdig - hun er en surfer fra Hawaii, der fik bidt sin ene arm af af en haj (Bethany Hamilton inspiration), men som har kæmpet/kæmper sig tilbage til pro surfing. Men da jeg ikke er nået så langt med hendes bikini/boardshorts m.m så sidder hun lige nu og ligner en fin indisk pige i en blå sari.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Tors Mar 15, 2012 9:11 am
Smuk med smuk på <3
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Tors Mar 15, 2012 10:55 am
Spørg lige om jeg er misundelig. Ahh, elsker den skin color. ;A; <3 Hun er bare utrolig smuk, og jeg kan ikke vente til at se hende færdig.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Lør Mar 17, 2012 10:15 am
Ahh! Hun er lige til at spise!! Elsker at jeg kan kigge på hende så tit jeg vil XD Hun har den dejligste karamelbrune farve *_*
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lahela [EID Light Brown Lahela Iplehouse] Søn Apr 08, 2012 6:59 am
Mange gange tillykke med hende! De der læber er da bare labre. Glæder mig til at se hende med face-up og tøj. ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08