Ok Prinsessen lokkede mig jo på det GROVESTE (maybe not) til at købe hendes dukke, hvem kan så sige nej?
Hun var ikke lige den type dukke jeg normalt ville anskaffe mig, men nu sad hun jo der og så så fin ud :3
Så efter at have været stort set ude af hobbyen i 1-2 år og solgt alle mine face up materialer, så måtte jeg jo lige lege med hvad jeg nu havde til rådighed, dvs. akvarel maling fra søsterne grene
Vil lige understrege hvor svært det er at sku blushe og lave øjenbryn med sådan noget! Pøjha, men synes selv at jeg slap nogenlunde godt fra det, ud over øjenbrynene, men længe leve pandehår ^^
Da jeg arbejdede med hende savnede jeg bare at kunne give hende lidt farver på kinderne, men når jeg nu ser hende som en færdig pang-redhead, så synes jeg egentlig ikke at det gør så meget.
Mit største projekt var nok at få fremhævet hendes temmelig små øjne (12mm), uden at overmake-uppe hende for vildt. Så blev lige til nogle mutant lange øjenvipper istedet ^^''
Kom meget gerne med ris og ros og masser af konstruktiv kritik.
Tror at hun får lov til at beholde den face up, også må jeg lige (body)blushe når jeg får fingre i noget pastel kridt.. Hun skal også have sig en manicure, i tvivl om hvilken farve dog o.O.
OGSÅ skal hun skal også have en tattoo på sin ene boob, bare fordi hun er så god til at have nedringet/åben skjorte på teehee.