Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Hector [Iplehouse SID Shane] Man Okt 22, 2012 5:45 am
En lille velkomst til min nyeste dukke, jæger extraordinaire Hector. Det er første gang, jeg har malet ansigtsbehåring. Det var temmelig morsomt. Jeg er stadig i gang med at sy tøj og lave/samle tilbehør til ham, så han er bestemt ikke færdig. - Men jeg kunne ikke vente med at dele nogle billeder med jer allerede, for jeg er så glad for ham! :3
Tak fordi I kiggede. Jeg håber, I synes om ham.
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Hector [Iplehouse SID Shane] Man Okt 22, 2012 6:30 am
Oh, hvor er han skøn! Elsker hans stil og de øjne er noget så smukke. Bliver spændende og se ham færdig.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hector [Iplehouse SID Shane] Man Okt 22, 2012 6:32 am
Han ser godt nok godt ud Og fed baggrund (selvom jeg begynder at se Hector som Indiana Jones! Haha) Det er nogle fede øjne. Hvilken slags er det - lige umiddelbart synes jeg at det ligner Eyeco.
Jeg glæder mig til at se mere til ham når han er mere færdig!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Hvor er han fin! Synes du er sluppet vildt godt fra at male hans skæg! Det ser dejligt naturligt ud. Fede billeder, kan vildt godt lide baggrunden også.
Tillykke med ham : D
rocoSTAR
Antal indlæg : 64 Age : 30 Geografisk sted : Danmark, Næstved Registration date : 20/10/12
Hvor er han bare handsome! Iplehouse har det med at lave nogle lækkre drenge. xD jeg kan ikke lade være med at kigge på hans højre øjenbryn, der er et eller andet lyst der skære igennem det (eller også er det et lille "huld" imellem hårene), jeg synes det skaber en eller anden charmerende dybde hvis det giver mening o_O
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Så er det man begynder at spørge sig selv - må en dukke godt være SÅ hot?? :O Damn! Lææææækker fyr! Glæder mig virkelig til at se mere til den eyecandy XD
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Mange tak for jeres kommentarer! Det går lidt langsomt, men jeg har da fået syet noget af hans tøj, så forhåbentlig får jeg snart taget flere billeder. :3
Øjnene er Eyeco, Prinsessen. Jeg har lånt dem af 714 indtil videre, men jeg regner ikke med, at han skal have nogen, der er ret forskellige fra dem.
Jeanet;det er godt at høre, at du synes, jeg er sluppet godt fra skægget.
Det er et ar, der skærer igennem højre øjenbryn, rocoSTAR. Han har en del, men dem i ansigtet er ret "diskrete".
Dejligt at høre, at I synes, han er lækker. (Det gør jeg også, høhø. )