Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 8:30 am
Så fik jeg endelig lavet en ordentlig billedserie med Hector. Her er han i hovedkvarteret, hvor han arbejder som jæger (af den ikke helt almindelige slags).
Tak fordi I kiggede! - Og vi bliver så glade for kommentarer af en hver art. :3
Credits: Faceup: Af mig Øjne: Eyeco Paryk: Ingen anelse XD Bluse/t-shirt: Iplehouse (kraftigt moddet) Hat: Tree Design (krarftigt moddet) Halstørklæde/bukser: Af mig Våben og rekvisitter: Forskellige steder - nogle er lånt Tegninger i baggrunden: Kinu
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 9:10 am
Jeg er fuldstændig målløs over alle detaljerne. Det er så lækkert at se på. Jeg kunne kigge på de her billeder i flere timer! Du har virkelig inspireret mig. Kan ikke engang sige noget mere konstruktivt, for jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Udover at de er SÅ fede billeder.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 9:13 am
Virkelig gode billeder! Jeg synes lyset fungere godt. Farverne er holdt i brunlige toner og det fungerer rigtig godt. Hector er dejlig at se på. Og du har billeder fra forskellige vinkler og med forskelligt fokus og endda forskellig beskæring. Jeg kan ikke komme på noget som jeg ville ændre på nogen måde.
Jeg er vild med det
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 10:20 pm