Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 8:30 am
Så fik jeg endelig lavet en ordentlig billedserie med Hector. Her er han i hovedkvarteret, hvor han arbejder som jæger (af den ikke helt almindelige slags).
Tak fordi I kiggede! - Og vi bliver så glade for kommentarer af en hver art. :3
Credits: Faceup: Af mig Øjne: Eyeco Paryk: Ingen anelse XD Bluse/t-shirt: Iplehouse (kraftigt moddet) Hat: Tree Design (krarftigt moddet) Halstørklæde/bukser: Af mig Våben og rekvisitter: Forskellige steder - nogle er lånt Tegninger i baggrunden: Kinu
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 9:10 am
Jeg er fuldstændig målløs over alle detaljerne. Det er så lækkert at se på. Jeg kunne kigge på de her billeder i flere timer! Du har virkelig inspireret mig. Kan ikke engang sige noget mere konstruktivt, for jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Udover at de er SÅ fede billeder.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 9:13 am
Virkelig gode billeder! Jeg synes lyset fungere godt. Farverne er holdt i brunlige toner og det fungerer rigtig godt. Hector er dejlig at se på. Og du har billeder fra forskellige vinkler og med forskelligt fokus og endda forskellig beskæring. Jeg kan ikke komme på noget som jeg ville ændre på nogen måde.
Jeg er vild med det
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 10:20 pm
wow det er nogle fantastiske billeder Hector er rigtig flot og hans tøj wig og alt er så gennemført. og jeg er imponeret over hvor godt kulissen passer i størrelse til dukken. og alle detaljerne som de mange genstande på bordet og kortene og tegningerne på væggen er utrolige
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tirs Maj 28, 2013 10:37 pm
Hvor er det altså bare nogle fantastisk billeder, jeg eeelsker alle de props du har, og så er Hector jo skøn at se på! Normalt er jeg ikke fan af de gullige farver, der kommer fra lamper, men synes det fungerer super godt her, især da der gerne er sådan noget gulligt lys på kontorer. ^^
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Ons Maj 29, 2013 8:56 am
Fantastisk fyr!! Lækker mold og super fed faceup!! Elsker de mange forskellige vinkler og leg med rekvisitter og fokus <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Tors Maj 30, 2013 2:17 am
Tak for kommentarerne!
Akatsuki>> Jeg tror, at du lige har givet mig en af de største komplimenter, man kan få. Hvem vil ikke gerne inspirere? :3 Tak skal du have!
Prinsessen>> Lige siden en veninde for nogle år siden bemærkede, at det eneste, der ødelagde et af mine photoshoots for hende, var to "ens" (samme posering, forskellig beskæring) billeder, har jeg været opmærksom på at variere så meget som muligt. Jeg synes godt, at man kan slippe af sted med det, hvis det er closeup/fuldfigur eller vinklen/fokus også varierer meget (hvilket jeg har tilladt mig at gøre i den her serie også). - Så jeg er glad for, at det virker!
mystearica>> Faktisk er kulissen mere eller mindre lavet til ham. Jeg målte efter ham, da jeg konstruerede bordet, printede kort og tegninger og satte dem op, skrev brevet (ja, jeg skrev et brev til formålet fra et af hans bekendtskaber ... på halvanden side ... på tysk ... -_- osv. Skønt at det ser rigtigt ud.
Chazzi>> Jeg er enig. Normalt piller jeg ved det i Photoshop, så alting ikke er så gult, men denne gang pillede jeg faktisk farverne i den anden retning, fordi det skulle se ud, som om de er taget indendørs. :3 Angående rekvisitter, så er alle knivene lånt (af Kinus far. Jeg spurgte pænt, om jeg måtte låne dem, da jeg fik at vide, at han havde miniature-jagtknive), og nogle af rekvisitterne er Kinus. Resten er købt til Hector eller ting, som jeg har anskaffet "fordi de da kan bruges til et photoshoot på et tidspunkt" *host*.
Kurisu>> Tak; Det er første gang, at jeg har givet en dukke skæg og lavet så tydelige/prominente ar. Det er dejligt, at det ikke er blevet håbløst at se på.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane] Søn Jun 16, 2013 9:49 pm
WOW! Kan simpelthen ikke finde ord for hvor fedt jeg synes dette shoot er!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Im Hauptquatier [Hector//Iplehouse SID Shane]