Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 6:19 am
Hentede min nyeste pige på posthuset igår, og hun er sååå dejlig! Hun er en Dear Mine Heather, men hun er blevet døbt Katrina. Hun er helt anderledes fra mine andre piger, udseendes-mæssigt altså. Hun ser sur og ligner lidt grumpy-cat, men hun er ikke en negativ personlighed! Jeg købte hende som værende en katte-anthro, men synes hun minder mig om en arktisk ræv, mere end en kat. Tror det er snuden. Billederne er ikke alle lige perfekte, tog de fleste om aftenen, og vi kender alle den danske vinter - mørk -.- Så enjoy!
Eyeless doll from the pits of hell... 8D
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 7:43 am
Hvor er hun bare flot! Jeg er helt vild med hendes tøj, Dear Mine laver virkelig noget lækkert tøj! Synes faktisk også at hun minder lidt mere om en ræv end en kat. :p Mange gange tillykke med hende. ^^
Littie
Antal indlæg : 41 Age : 32 Geografisk sted : Nordjylland Registration date : 12/01/12
Emne: Sv: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 7:53 am
Hvor er hun bare skøn! <3 Og jeg er helt vild med de leggings, hun har på. Er de også fra Dear Mine?
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 8:09 am
Eeej hvor er hun fin!! tillykke med hende
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 8:12 am
Littie skrev:
Hvor er hun bare skøn! <3 Og jeg er helt vild med de leggings, hun har på. Er de også fra Dear Mine?
Tak til alle, og Littie, ja, de er en del af hendes fullset Jeg har selv købt øjnene, og parykken, men resten er noget der fulgte med
Mariehønen
Antal indlæg : 75 Age : 36 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/05/11
Emne: Sv: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 8:13 am
Hun er da lidt for lækker! Kan godt se, hvad du mener med ræv, men hun minder mig faktisk stadig mere om en af de der virkelig rene katteracer... Og er så pjattet med hendes tøj, også selvom det er bøvlet! Og må jeg få hendes sko? Dem kan jeg da vist godt skrue mine fødder ned i...
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 8:37 am
Ih, tillykke med hende! Synes hun ser meget finere ud end på Dear Mine's billeder. Tøjet er bare alt for lækkert. Glæder mig til at se mere til hende.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 9:09 am
Wao! Tillykke med hende! Hun er virkelig flot. Synes både hun kan ligne en kat og en ræv, måske lige så meget på grund af de meget smalle og skæve øjne. Men når man ser halen er man ikke i tvivl Hvor fedt at der fulgte et helt sæt tøj med. Det er også bare smadder flot. >_<
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Mød Katrina! (Dear Mine Heather) Lør Jan 04, 2014 10:17 am
hvor er hun smuk kan godt lide hendes ræveagtige ansigt. og kan se dearmines tøj stadig er fantastisk
PotatoMash
Tusind tak for de søde ord allesammen ;w; har endnu ikke bestemt om hun skal forblive en ræv eller ej, overvejer at sy hende en hale i hvidt kunstig pels!