Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Classy Kitty (Dear mine Heather) Man Jul 14, 2014 10:34 am
Jeg fandt forleden et tøjsæt fra et Fairyland minifee fullset, og eftersom der gik ged i den commision jeg skulle have haft til en sort prinsesse-kjole, så har Katrina endnu ikke fået et sæt som var 'hendes' indtil forleden! Hun ser ret så fantastisk ud, synes jeg selv, og selvom ærmerne var blevet klippet af sættet, kunne de sagtens syes. Hun er en rigtig posh-cat, med modesans!
Sorry at billederne er en smule sløret, det var overskyet x.x
Enjoy!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Iiiiiiih hvor er hun dog smuk! ;3; er helt vild med hendes kjole! Den minde mig lidt om den Ciel fra Black Butler havde på i en episode (hvis du kender den anime..)
Det minde mig om at jeg burde købe noget tøj til Xavia.. Siden jeg failer i det der med at sy tøj for tiden TT^TT
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Classy Kitty (Dear mine Heather) Søn Aug 03, 2014 1:05 am
Prinsessen - Tak, synes også det er som lavet til hende !
Miki - Anthros er dejlige! Rigtige katte ville nok ikke nyde noget af at gå klædt sådan, men så er dukker jo heldigvis en løsning xD Du har nok ret i en halskæde ville gøre godt, har bare ikke nogle lige PT Der ville passe D: Et silkebånd med bjælde måske??
XaviaTeddy - Tak !!! Kender kun anime'en af navn, tror jeg er kendt med den kjole du tænker på, sådan en lyserød en, ikke ?