| Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] | |
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
| Emne: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Lør Maj 31, 2014 1:13 am | |
| | |
|
| |
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Lør Maj 31, 2014 7:03 am | |
| Hvor er det en fin kjole Hun er sådan en levende sculpt, fedt at se flere billeder af hende ^^ | |
|
| |
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Lør Maj 31, 2014 9:24 am | |
| Synes bestemt ikke de er kedelige! Hun ser utrolig dejlig ud Der er virkelig meget at tolke ud fra hendes udtryk | |
|
| |
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Ons Jun 04, 2014 6:52 am | |
| | |
|
| |
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Ons Jun 04, 2014 8:57 pm | |
| Hun er rigtig fin Jeg kan godt lide kombinationen af håret, faceup og øjne (og kjolen! Jeg er også helt vild med kjolen!) | |
|
| |
Akatsuki
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Ons Jun 04, 2014 11:03 pm | |
| - Prinsessen skrev:
- Hun er rigtig fin :DJeg kan godt lide kombinationen af håret, faceup og øjne (og kjolen! Jeg er også helt vild med kjolen!)
Tak! Når jeg modtager hendes øjne her en af dagene, er hun faktisk "færdig". (Kan man nogensinde blive færdig?) | |
|
| |
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Fre Jun 06, 2014 7:11 am | |
| Jeg tror, jeg siger det her hver gang, du poster billeder af Charlotte - meeeen hun er bare så deeejlig! ♥ Elsker virkelig hvor livlig hun ser ud. :3 | |
|
| |
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Fre Jun 06, 2014 8:12 am | |
| Nøj hvor er det en flot kjole! Jeg elsker den type kjoler. Og Charlotte er skøn som altid. | |
|
| |
Akatsuki
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] Søn Jun 08, 2014 3:38 am | |
| - Chazzi skrev:
- Jeg tror, jeg siger det her hver gang, du poster billeder af Charlotte - meeeen hun er bare så deeejlig!
Elsker virkelig hvor livlig hun ser ud. :3 Tak! Hun er heller ikke ligefrem en rolig frøken. Haha. Så det er heldigt, hun også ser sådan ud. :3 - Pallas skrev:
- Nøj hvor er det en flot kjole! Jeg elsker den type kjoler.
Og Charlotte er skøn som altid. Jeg er også helt vild med den slags kjoler. Var heldig at få fingrene i to ved samme lejlighed! Tusind tak. | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] | |
| |
|
| |
| Love Like Magic [Merry Doll Round Merry] | |
|