Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Tors Dec 05, 2013 1:04 am
Chazzi sagde engang til mig, at selv hvis man øver med et mobilkamera, kan man lære og forbedre sig, og fordi jeg var i humør til at tage billeder, prøvede jeg da. Charlotte blev mit offer. Synes billederne blev rimelig okay, men jeg er ked af, jeg ikke er særlig god til at redigere dem. Det må også være noget, jeg må lære med tiden. Jeg prøvede med billederne at fange Charlottes drillende og charmerende side.
✯✯✯✯✯
✯✯✯✯✯
✯✯✯✯✯
✯✯✯✯✯
✯✯✯✯✯
✯✯✯✯✯
✯✯✯✯✯
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Tors Dec 05, 2013 4:41 am
Aw hvor er hun bar yndig :3 Det er et specielt sculpt, men synes virkelig hun er fin. Især de der dådyrøjne, dem kan man jo slet ikke stå for. Og damen har en dejligt simpel men elegant stil - vil også have sådan nogle fine sko XD
pandachan
Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Tors Dec 05, 2013 5:48 am
hun er bare så smuk! jeg elsker de store øjne og den faceup er fantastisk jeg vil så gerne ha sådan nogle sko, de er så søde
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Tors Dec 05, 2013 10:20 am
Årh, Charlotte er bare så fin! <3 Du har virkelig fanget hendes personlighed godt. Synes det er nogle rigtig gode billeder du har fået taget. I forhold til at de er taget med mobil kamera er de dejlig skarpe og klare.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Lør Dec 07, 2013 2:45 am
Kurisu skrev:
Aw hvor er hun bar yndig :3 Det er et specielt sculpt, men synes virkelig hun er fin. Især de der dådyrøjne, dem kan man jo slet ikke stå for. Og damen har en dejligt simpel men elegant stil - vil også have sådan nogle fine sko XD
Tusind tak! Ja, hun er lidt unik, men hun falder bare lige i min smag. Tak, lige Charlotte og hendes søstre går meget i tøj, jeg personligt elsker.
pandachan skrev:
hun er bare så smuk! jeg elsker de store øjne og den faceup er fantastisk :Djeg vil så gerne ha sådan nogle sko, de er så søde
Tak skal du have! Hendes face-up er lavet af min yndlings face-up artist, så jeg er virkelig glad for den! Jeg elsker SD16 sko! Det er de pæneste sko efter min mening.
Chazzi skrev:
Årh, Charlotte er bare så fin! <3 Du har virkelig fanget hendes personlighed godt. Synes det er nogle rigtig gode billeder du har fået taget. I forhold til at de er taget med mobil kamera er de dejlig skarpe og klare.
Taaak, bestie! ;w; Jeg er også overrasket over, at de blev decent. Jeg er nødt til at øve mig noget oftere.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Tirs Dec 17, 2013 10:52 am
Charlotte er rigtig fin Jeg er også helt vild med hendes stil!
Jeg synes billederne er blevet rigtig fine. Jeg bruger kun min mobil til at tage billeder med, og jeg synes man kan få nogle fine billeder med sådan et kamera.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Søn Dec 29, 2013 7:56 am
WAAAH hvor er hun dog bedårende!!!! *haps* hende snupper jeg
Synes virkelig poseringerne er gode, og at hendes personlighed trænger igennem! Flot arbejde
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Tors Jan 23, 2014 1:42 am
Gode beskæringer og vinkler. Hun har også et tydeligt kropssprog, hvilket gør hende levende og interessant at se på.
Akatsuki
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Tors Jan 23, 2014 5:30 am
Prinsessen skrev:
Charlotte er rigtig fin :DJeg er også helt vild med hendes stil!
Jeg synes billederne er blevet rigtig fine. Jeg bruger kun min mobil til at tage billeder med, og jeg synes man kan få nogle fine billeder med sådan et kamera.
Tak!
Jeg skal have købt et kamera snart, men udskyder det bare hele tiden. :/ Må tage mig sammen!
jeanet kaulitz skrev:
WAAAH hvor er hun dog bedårende!!!! *haps* hende snupper jeg
Synes virkelig poseringerne er gode, og at hendes personlighed trænger igennem! Flot arbejde
Tusind tak! :DMen du må ikke stjæle min pige. ;w;
Takker! Prøvede virkelig at arbejde med poseringerne for en gang skyld. Er glad for at høre, at det ikke er helt skidt.
Mary skrev:
Gode beskæringer og vinkler. Hun har også et tydeligt kropssprog, hvilket gør hende levende og interessant at se på.
Tak for de pæne ord!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]