Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Dreaming (MDR Merry) Man Mar 07, 2016 12:36 am
Jeg er med i A Doll a Week challengen, som bare går ud på, at tage mindst ét dukkebillede om ugen hele året. Jeg står midt i flytning, og troede faktisk ikke, jeg ville klare det i denne uge, men jeg nåede akkurat lige at få et billede i dag. Billedet er ikke særlig gennemtænkt, men synes nu stadig godt nok om det, til at jeg lige ville dele
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Dreaming (MDR Merry) Man Mar 07, 2016 4:28 am
Som altid er hun meeega dejligt at se på! *_* Og fedt at du alligevel nåede at få taget et snap, billedet virker så friskt på en eller anden måde! Bliver altid glad når du poster billeder.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dreaming (MDR Merry) Man Mar 07, 2016 5:37 am
Hun er så fiiin! Bliver altid glad af at se billeder af hende
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dreaming (MDR Merry) Man Mar 07, 2016 6:22 am
Hun er rigtig fin! Hun ser sød og åben ud, og jeg kan rigtig godt lide den blonde paryk på hende.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dreaming (MDR Merry) Ons Mar 09, 2016 3:32 am
Kia skrev:
Som altid er hun meeega dejligt at se på! *_* Og fedt at du alligevel nåede at få taget et snap, billedet virker så friskt på en eller anden måde! Bliver altid glad når du poster billeder.
Tusind tak for de søde ord
Kurisu skrev:
Hun er så fiiin! Bliver altid glad af at se billeder af hende
Taaak Er også super glad for hende!
Prinsessen skrev:
Hun er rigtig fin! Hun ser sød og åben ud, og jeg kan rigtig godt lide den blonde paryk på hende.
Mange tak Hun er en pige, der formår at ændre frisure og hårfarve hele tiden, men blond er min personlige favorit til hende