Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio] Tors Jun 26, 2014 1:36 am
Jeg modtog min Iplehouse Giorgio for ikke så længe siden. Han var heldigvis ikke nogen skuffelse. Tværtimod. Jeg elsker ham utrolig meget, og han passer strålende til min character.
Hans navn er Tahir, han er 33 år og er spion/lærer. Den nYID Oscar jeg modtog skulle have været hans kæreste Hunter, men desværre passede han ikke alligevel. Regner dog med at købe en Iplehouse nYID Claude og se, om det ville passe bedre.
Fik bare et enkelt hurtigt billede i dag.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio] Tors Jun 26, 2014 2:14 am
Uh utrolig spændende karakter!! Er vild med navnet også
Han er bare mums!!!! Hvor er det godt at han ikke var en skuffelse som den anden
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio] Fre Jun 27, 2014 2:24 am
han er da en flot fyr <3 han lyder spændende
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio] Fre Jun 27, 2014 8:56 am
jeanet kaulitz skrev:
Uh utrolig spændende karakter!! Er vild med navnet også
Han er bare mums!!!! Hvor er det godt at han ikke var en skuffelse som den anden
Tusind tak! Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg elsker hans navn utrolig meget. Men jeg har en lille stor svaghed for det Arabiske sprog. Og ja, heldigvis var jeg ikke dobbelt uheldig. Haha.
mystearica skrev:
han er da en flot fyr <3 han lyder spændende
Tak skal du have! Er glad for at du synes det.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio] Søn Jul 13, 2014 12:38 am
Lækker, lækker, lækker.
Han er virkelig flot og ser utrolig rolig og behagelig ud. Det er også en rigtig fin tan han har, utrolig LÆKKER!!
Akatsuki
Emne: Sv: A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio] Man Jul 28, 2014 9:25 am
Kurisu skrev:
Lækker, lækker, lækker.
Han er virkelig flot og ser utrolig rolig og behagelig ud. Det er også en rigtig fin tan han har, utrolig LÆKKER!!
Tak for de søde ord! Dejligt at høre, han ser rolig ud, for det er han bestemt også
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio]