Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Tirs Sep 09, 2014 2:00 am
For nogle dage siden modtog jeg Hunter (Eric), og jeg var virkelig i tvivl omkring ham, så jeg satte ham til salg næsten med det samme. PotatoMash overtalte mig dog til at give ham en chance, og jeg tror det er en god ide, for selve dukken er jo smuk. Chazzi efterspurgte billeder af mit nye par, så her er da nogle.
Hunter (Eric) og Tahir (Giorgio) har historiemæssigt været sammen i 19 år.
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Tirs Sep 09, 2014 2:59 am
Er glad for han fik en chance til, han er så fin *o* Og de ser megasøde ud sammen, kan især godt lide det næst-sidste billed!
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Tirs Sep 09, 2014 4:33 am
Hvor er de altså et flot par <3 godt at Eric fik en chance som Hunter, for de klæder hinanden rigtigt godt! Super dejlige billeder også x3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Tirs Sep 09, 2014 4:37 am
må sige jeg elsker Eric molden, havde højst sandsynligt købt en hvis jeg var mere til sd. det er nogle gode billeder, de er søde sammen, er imponeret over folk som dig der kan posere to dukker sammen af den størrelse
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Tirs Sep 09, 2014 8:12 am
Aw! De er da fantastiske som par *___* Godt du giver ham en chance.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Ons Sep 10, 2014 1:22 am
PotatoMash skrev:
Er glad for han fik en chance til, han er så fin *o* Og de ser megasøde ud sammen, kan især godt lide det næst-sidste billed!
Ja, tak fordi du overtalte mig! Tusind tak! :3
Anori skrev:
Hvor er de altså et flot par <3 godt at Eric fik en chance som Hunter, for de klæder hinanden rigtigt godt! Super dejlige billeder også x3
Tak skal du have! Eric var også min allerførste ide til Hunter, så var så skuffet, da det ikke lige virkede med det samme, men tænker der nok skal lidt til, før det lige falder på plads.
mystearica skrev:
må sige jeg elsker Eric molden, havde højst sandsynligt købt en hvis jeg var mere til sd. det er nogle gode billeder, de er søde sammen, er imponeret over folk som dig der kan posere to dukker sammen af den størrelse
Det er også en skøn mold! Der er noget over det smil. Men personlig er Giorgio min favorit SID fyr. Tusind tak! Det gode ved SID mændene er at de står så solidt. Gjorde det hele lidt nemmere.
Kurisu skrev:
Aw! De er da fantastiske som par *___* Godt du giver ham en chance.
Ihh, tak! Ja, jeg håber det viser sig, jeg var for hurtig til at dømme ham.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Tirs Sep 30, 2014 10:27 am
Iiiiiih!!!!!!!! De er da bare... SÅ gode sammen!!!!!!! WOW!
Kan SÅ godt lide hvordan billederne af dem er klippede også :O !
Ih håber det bare lykkes helt perfekt med ham som Hunter
PukingRainbows
Antal indlæg : 16 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 24/04/14
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Fre Okt 03, 2014 7:44 am
Gud de passer bare godt sammen! Er vild med iplehouse's mandige kroppe QwQ
Akatsuki
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio] Ons Okt 08, 2014 7:06 pm
jeanet kaulitz skrev:
Iiiiiih!!!!!!!! De er da bare... SÅ gode sammen!!!!!!! WOW!
Kan SÅ godt lide hvordan billederne af dem er klippede også :O !
Ih håber det bare lykkes helt perfekt med ham som Hunter
Tak! Det er jeg glad for du synes! T^T
Indtil videre går det heldigvis ganske godt med ham som Hunter. Så håber jeg det holder
PukingRainbows skrev:
Gud de passer bare godt sammen! Er vild med iplehouse's mandige kroppe QwQ
Tusind tak! Ja, deres kroppe er rigtig lækre.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio]