Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Little Badass ~ (Minifee Ante [CLeo]) Søn Aug 03, 2014 1:01 am
Det føltes som lang tid siden jeg havde leget med Cleo, og eftersom jeg betalte halvdelen af to minifee Risse hoveder igår, tænkte jeg at jeg lige ville finde hende frem! Risse hovederne skal bruges til Cleo's kæreste, 'Baby'. Hun vil blive en sej tøs med attitude, så vi prøvede lidt samme stil på Cleo. Hun er ikke specielt ... Sej :'D Men derimod lidt for nuttet!
Advarslen er der kun pga de to sidste billeder! Var ikke sikker på om de behøvede en, men satte den der alligevel for en sikkerheds skyld
Enjoy!
PukingRainbows
Antal indlæg : 16 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 24/04/14
Emne: Sv: Little Badass ~ (Minifee Ante [CLeo]) Søn Aug 03, 2014 1:22 am
Åh nej.... The fairyland fever.... Jeg ELSKER Cleo <3
Du må endelig rette mig hvis det jeg siger er forkert, men jeg brød mig ikke så godt om mnf ante hovedet... men din Cleo, holy moly hun er fantastisk!
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Little Badass ~ (Minifee Ante [CLeo]) Søn Aug 03, 2014 1:39 am
PukingRainbows skrev:
Åh nej.... The fairyland fever.... Jeg ELSKER Cleo <3
Du må endelig rette mig hvis det jeg siger er forkert, men jeg brød mig ikke så godt om mnf ante hovedet... men din Cleo, holy moly hun er fantastisk!
Jeg er også struck af the fairyland-bug xD!
Jeg synes altid Ante var sød, men i de mindre størrelser intereserrede hun mig ikke -så- meget... Så kom Minifee udgaven - Som jeg heller ikke var helt skør med. But she grew on me, og så købte jeg en brugt Synes også hun er rigtig sød, hun kan godt lide smigr xD !
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Little Badass ~ (Minifee Ante [CLeo]) Tirs Aug 05, 2014 1:48 am
din kleo er virkelig kær glæder mig til at se risse i det sæt tøj