Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Ons Aug 13, 2014 10:12 am
Kom igen til at lege med min Minifee Ante, Cleo, da hun i øjeblikket er min go-to når det handler om billeder Hun er simpelthen så dejlig at lege med, og jeg bliver aldrig frustreret med de billeder jeg får af hende!
Så jeg ville lige dele lidt af dem med jer!
Og slut fra her med et sidste billed af den udmattede model!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Ons Aug 13, 2014 10:24 am
kan godt forstå du ikke bliver træt af at tage billeder af hende, hun er så nuttet og fotogen og minifee kroppen er og bliver dejlig at pose med
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Ons Aug 13, 2014 10:38 pm
Skal du og Cleo ikke snart til Taastrup på besøg? 8D
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Tors Aug 14, 2014 12:50 am
Det er virkelig nogle dejlige farver. Alle mine dukker har meget mørke og neutrale farver, så det er så dejligt at se en dukke, som ikke falder i med baggrunden.
Og så er Cleo simpelthen noget af det sødeste!
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Tors Aug 14, 2014 1:27 am
Hun er da simpelthen alt for fin <3 Rigtig flotte billeder, og den wig er da til at dø fooor o A o og outfittet også, iih de farver
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Tors Aug 14, 2014 6:43 pm
Hun er så mega cute!! :3 Kan godt forstå du er så vild med hende, så bare post flere billeder ;D
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Tors Aug 14, 2014 11:24 pm
Mystearica - Tak, elsker minifee kroppen også Den er bare dejlig at lege med!
Manna - For helved xD Hvorfor har jeg på fornemmelsen at jeg ikke er helt så ønsket en gæst som Cleo, hmm 8D?
Pallas - Tak! Jeg synes også at farver gør glad på lige netop dette sculpt, så hvis hun skulle se mere neutral ud, tror jeg hun ville miste sin Cleo-hed for mig, hun stråler nemlig af sødhed!
Anori - Tak! Parykken er også min yndlingsting ved Cleo, den er så blød og fluffy, og nem at style for en doven en som jeg xD
Kurisu - Tak! Skal se om der kan komme mere spam i fremtiden xD
Katia
Antal indlæg : 92 Age : 37 Geografisk sted : Lille Skensved Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Man Aug 18, 2014 10:10 pm
Ej hvor er hun dog fantastisk sød. Jeg er utrolig dårlig til at mixe og matche sådan nogle livlige farver, men for pokker du har gjort det godt
Angeldoll
Antal indlæg : 4 Age : 44 Geografisk sted : Hjørring Registration date : 18/08/14
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Tirs Aug 19, 2014 12:10 am
Hun er da bare smuk, elsker de livlige farver <3
PotatoMash
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Tirs Aug 19, 2014 7:03 am
Katia - Tak xD Mine andre dukker er også meget mere nedtonede, men Cleo ser bedst ud i farver og underlige mønstre!
Angeldoll - Tak ! Farver gør altid glad !
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Søn Aug 24, 2014 7:38 pm
Hun er bare noget så bedårende! Bliver altid så glad, når jeg ser billeder af Cleo.
PotatoMash
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Søn Sep 07, 2014 3:33 am
Chazzi skrev:
Hun er bare noget så bedårende! Bliver altid så glad, når jeg ser billeder af Cleo.
Tusind tak, hun er også dejlig at tage billeder af fordi hun er så nuttet !
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Tirs Dec 02, 2014 7:43 am
Hun er bare adorable! Dejlige store øjne, muah! (Og hendes wig klæder hende så godt.) Hun giver mig lyst til at få min en MNF men er mere til SD'er.. QwQ Skøn pige.
PotatoMash
Emne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Tirs Dec 02, 2014 7:45 am
Kia skrev:
Hun er bare adorable! Dejlige store øjne, muah! (Og hendes wig klæder hende så godt.) Hun giver mig lyst til at få min en MNF men er mere til SD'er.. QwQ Skøn pige.
Tusind tak, syntes faktisk at hendes øjne var for store den dag jeg fik hende, men lod dem sidde i, og er helt vild med dem nu!
Men pas på med hvad du siger - Cleo har allerede fået en SD-samler til at købe en minifee med sin sødhed xD!