Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Empty
IndlægEmne: Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen?   Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 7:54 pm

Hvad er jeres værste og bedste oplevelse indefor hobbyen?

Kan ikke selv sige at jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse indtil videre.. Men har dog støt på personer som enten har været snobbede/onde overfor andre dukkeejere. Der var især denne pige på tumblr, som skrev på en masse posts om, hvor grimme hun syntes dukkerne var, og at de var blevet totalt ''molestreret'' af ejerene. Det er den eneste gang jeg har skrevet anon hate til et andet menneske. Sad Hun fik virkelig djævlen frem i mig, hvilket der ellers skal meget til. Arghh! Hun var modbydelig.

Min bedste oplevelse er klart den første gang jeg rigtigt bondede med en dukke. Jeg sad og arbejde på min Paprika, og det var som at hun talte til mig selv før hun var halvfærdig. Da jeg blev helt færdig med hende begyndte tårerne bare at trille. Mine dukker er spejlinger af min sygdom, og at kunne fysisk distancere mig fra det, og ''sætte det på en andens skulder'' var bare så godt. Så terapeutisk. Smile Klart den bedste oplevelse so far!

Vil så gerne hører om jeres!
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen?   Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 8:51 pm

Jeg er ikke sikker på hvad min værste oplevelse er, men en af de værre har været da jeg købte min Tiny Delf Centaur second hand og kommunikationen var noget af det værste i verdenen, men han kom hjem og jeg er så lykkelig glad for den <3

To af mine bedste har været indenfor de sidste par måneder faktisk, hvor jeg har været så heldig at kunne få sat to dukker på layaway, selvom deres pre-ordre perioder var stoppet, og endda få lov til selv at sætte hvor langt et lawaway jeg havde brug for! Føler mig især heldig fordi jeg sidenhen har fundet ud af at den ene var den sidste preorder hun havde med det sculpt, og den anden højst sandsynligt den eneste. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen?   Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 9:08 pm

Interessant emne Smile

Værste oplevelse...
Jeg synes nok, det må være at se hobbyen blive langsomt kvalt af recasts. Sad Det går mig meget på.

Bedste oplevelse er de venner jeg har fundet igennem hobbyen, eller som jeg genfandt. I love you
Synes jeg har fundet en flok mennesker, jeg virkelig kan med.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen?   Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 1:58 am

Hmm...min værste oplevelse var da jeg prøvede at skrabe et sært sort fnug-korn-noget væk fra mundvigen af en af mine tinies...for så at opdage, at det ikke var sealingen jeg sad og skrabede væk, men resinen +___+" har aldrig følt mig så ubehageligt til mode indenfor BJD ^^"

Bedste...dem er der jo hele tiden XD Når jeg snakker med mine venner (der også interesserer sig for BJD), det er SÅ fedt! Og så bare det faktum at jeg har to søstre at dele hobbyen med <3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen?   Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder
» Hvad er jeres yndlings firma?
» Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det)
» Hvilken alder forestiller jeres msd'er at have?
» Har jeres dukkesmag ændret sig?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: