Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole
4 deltagere
Forfatter
Besked
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Man Feb 01, 2016 9:54 am
Jeg har et lille problem med at falde i søvn om natten. Så hvis jeg ikke skal noget dagen efter prøver jeg at stresse lidt af med at lave noget med hænderne. På det seneste er jeg begyndt at opfriske kunsten at sy tøj til mine dukker. Her er midt nyeste projekt.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Man Feb 01, 2016 10:36 am
Jeg støtter helt klart op om, at du syer kjoler til dine dukker, når du ikke kan sove. Kan du ikke komme hjem til mig og sy lidt også Det er en rigtig fin kjole du har lavet. Jeg kan godt lide farven. Du har nude stof indenunder overdelen, ikke? Eller hvordan har du gjort?
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Man Feb 01, 2016 11:11 am
Ser godt ud! Det er da en virkelig smart ting at gøre hvis man alligevel ikke kan sove! Glæder mig til at se hvad du ellers får lavet *^^*
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Man Feb 01, 2016 11:22 am
Prinsessen, Mange tak. Det hjælper til at slappe lidt af. Jeg har overvejet lidt at sælge nogle af de ting jeg har lavet, men så ser jeg alle de flotte ting som andre her har lavet og beslutter mig for at det ikke er det værd xD Du har helt ret i, at jeg har noget stof under toppen af kjolen. Det hjælper til at holde den mere på plads (og selvfølgelig også til at dække the goods)^^
Kurisu, Tak Man kan lige så godt bruge tiden xDD Vi må se om jeg får noget lagt op^^'
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Tirs Feb 02, 2016 2:22 am
Syns det lidt ærgeligt som skørtet bare hænger lige op og ned, evt lav et tylskørt eller noget der kan give lidt fylde? Et satin bånd i taljen der bliver bundet i en sløjfe bagerst? For ellers ser den lidt for hverdags agtig ud i forhold til at skulle være en balkjole. Ellers er den nu fin
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole
Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole