Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ]
+14
Nerdystreak
Animist
Lilly
wolter
Astrid
Nalilou
714
Miki
Haruka_Kite
Miasachie
theXness
Saya
dark_dream
Leechy
18 deltagere
Forfatter
Besked
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 6:35 am
Ud af troldens klør fik jeg en pakke!
En stoooor pakke!!
I pakken var der en fiin pakke
I den pakke var der dukke!! En stooor dukke!
... erhm... Gigglegeek's hund Winston gik liiidt amok med kassen.
Han er meget glad for kasser
MEGET GLAD!!
Meanwhile... tilbage til dukken :3
Soom Lazule <3
Han kom med en fjollet brun paryk, som ikke klæder ham, men freebies er altid godt.
Og så kom han med et par rosa øjne med blå ring om pupilerne.
...der skæves til de sørgelige rester af papkassen >_<
<3
Winny nyder papkasse-massakren!
---------------------------------------------------------------- Nu med face-up, men samme fravær af fornuftig billedtekst
Nurrr, jeg elsker min Ghost ^_^
I promise, jeg nok skal tage nogle fede billeder snart.. i stedet for dette fis XD
Sidst rettet af Leechy Fre Feb 27, 2009 7:16 am, rettet 1 gang
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 7:10 am
...OO' den hund kunne godt lide kassen OO' jeg er glad for at dukken ikke var derinde mere
meget ellers rigtig sjov
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 8:01 am
Oh SHITE, en forskel på med og uden face-up! *faldet ned af stolen*
Han ser rigtig lækker ud, vær nu søøøeeed at poste nogle billeder, hm? <3 xD Øjenfarven er skøøøn med den hvide paryk!
(og nuuuerrrjjj hvor er Winston herlig! <3)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 8:22 am
@@#!"#!¤!#$$!!¤@@@!!!! Lazule er så fantastisk T _ T<3 Jeg misunder dig hans fantatikiøse dejlighed ;__;<333 Han er bare wonderful og den hvide paryk sammen med de øjne klæder ham virkelig godt<3
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: mmh Fre Feb 27, 2009 8:26 am
Ghost ;W; He's so hawt and hawt and toturable and hawt >w< SPAM HIM MORE NAAAO!!
Jeg ville give penge for at se Winston grynte sig igennem den kasse, omg x'p
Miasachie
Antal indlæg : 38 Age : 37 Geografisk sted : Ishøj Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 8:27 am
Jeg synes virkelig denne mold er god til Ghost. Han er så fin! <3 Som altid laver du nogle helt unikke og smukke face-ups x)
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 8:50 am
GHOST ;X; <3 *swoons*
Damn jeg har ventet spændt på det her! Han er blevet så fantastisk, personligt synes jeg, du har ramt utrolig præcist på din skrevne beskrivelse, det er virkelig imponerende :3 Hans paryk er virkelig lækker! o.o Hans ansigtsudtryk er dejlig mildt. More Tenna, MORE <3
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 8:59 am
Hvor er han dejlig Leechy!!
Han er dejlig levende at se på, dejlig realistisk trods den ret mælkehvide hud skøn faceup, - som altid..
d^__^b
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 9:14 am
Møhø! Har glædet mig til at se Ghost/Lazule. Synes de officielle billeder er meget fesne (skyldes nok også outfittet), så jeg kan godt lide du har fået givet ham lidt kant. Glæder mig til at se mere.
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Fre Feb 27, 2009 8:20 pm
ahhh he looks gorgeous leechy! I love the hair and his lips :3 I hope he stays as ghost! he seems perfect!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Lør Feb 28, 2009 4:09 am
WAAAAAAAAAAAAAAAH !! <3 *WARNING: Drooling* Han er sååååååååå lækker o_________________o Jeg må bare kidnappe ham! <3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Lør Feb 28, 2009 4:57 am
whahahahah xD elsk på den hund!!!! hvor genialt!!! x'D helt igennem genialt!! x'D
uh.. tillykke med din nye lille dreng!! som nu ingen pap kasse mere har x'D MEN den får han vist hellere ikke mere brug for! Faceuppen blev også rigtig, rigtig flot!! Og han ser vildt godt ud, med wiggen!! ^w^
Lilly
Antal indlæg : 72 Age : 33 Geografisk sted : Nord/vest-jylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Lør Feb 28, 2009 6:00 am
Uhh, Ghost! <3 Det er virkeligt fedt, at du har fået ham som dukke, og jeg synes han har klaret overgangen rigtig godt - han er virkeligt smuk. Jeg glæder mig til at se (og høre?) mere til/fra ham
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Lør Feb 28, 2009 7:06 am
Hvor er han blevet flot.
Glæder mig til at få lov til at se hele hans faceup - er virkelig imponeret over dine faceup evner. Må virkelig indrømme at selv om han er en pæn mold, så syntes jeg også han virkede lidt kedligt og noget intet sigende da han lå der i kassen uden faceup. Men det tager jeg i mig igen, med faceup er han virkelig flot.
Flere billeder tak. ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Søn Mar 01, 2009 8:58 pm
SPØGELSE! GÅÅÅÅÅÅHST!!!
Han er blevet virkelig smuk. Flot faceup, og de perfekte øjne og paryk. Du har virkelig fået givet håret den rette Ghosthed. Erh ... ja. Super nice! Jeg glæder mig til at se nogle shoots på location med ham. :3
Winnies gæsteoptræden er guld værd. XD
TrekkieGrrrl
Antal indlæg : 58 Age : 59 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Tirs Mar 03, 2009 7:58 am
Holddaop hvor er han mums! Sikke en fantastisk flot mold!
Tillykke med ham!
og den kassemolestrerende bulldog er alle pengene værd!
Riki
Antal indlæg : 56 Age : 39 Geografisk sted : Holbæk, Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Tors Mar 05, 2009 11:49 pm
Go-go Winston!! 8D
Som hevet ud af dine flotte tegninger. Han er meget tryllebindende. Tillykke!
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Ons Mar 18, 2009 5:51 am
Neeeiiij hvor er han skøn =) Glæder mig til at se meget mere =) Er helt vild med den hvide paryk til ham
Idril
Antal indlæg : 25 Age : 49 Geografisk sted : Norge Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ] Ons Mar 18, 2009 6:12 pm
Oj... jeg liker virkelig ikke Lazule på bildene på Soom men han her var jo... yum.