Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ]
+6
Saya
Haruka_Kite
714
Heceta
Prinsessen
Leechy
10 deltagere
Forfatter
Besked
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Tors Maj 21, 2009 8:01 am
Mødtes med Mary, Kinu og Haruka-kite, til en snak om dukker, dukker og flere dukker :3
Haruka-Kite og Ghost hænger ud...
Mary og Kinu chillin' ... eller noget i den stil :3
Jeg sværger, han havde altså ikke bar overkrop da jeg tog ham ud af tasken... det skete bare XD
[] NIPPLIDGE!!
Tøserne slapper lidt af og får sig en snak imens Kinu og jeg tager billeder.
Ghost hænger ud med Christophe(Mary's) og Marron(Kinu's)
Der snakkes... om hvad drenge nu snakker om...
WOOT 80% hals!!
Men så måtte dagen slutte, for Mary og Kinu skulle til skrivegruppe, og Haruka_kite skulle til japansk.
Thanks for looking ^__^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Fre Maj 22, 2009 5:06 am
Det ser rigtig hyggeligt ud! Og det er nogle fine dukker I har jer (Marron, synes jeg ikke at have set før).
Hov..ups... der forsvandt en bluse. Det sker jo
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Fre Maj 22, 2009 9:22 pm
Ser hyggeligt ud ^^
Og hvor er det dejligt at se tre så forskellige drenge samlet.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Fre Maj 22, 2009 10:25 pm
Ser hugligt ud. Dukkehangouts er altid godt. ^^ Sjovt at se de noget forskellige knægte hænge ud - forskellige både udseendesmæssigt og typemæssigt. Christophe er sød, awww ... og Ghost synes jeg stadig er fantastisk gennemarbejdet. Også sjovt at se Marron. Han virker som en meget stærk person.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Fre Maj 22, 2009 10:47 pm
Oh dear god no, you posted it. v.v Oh well, det var en hyggelig dag, så tak for det i hvert fald! Jeg kan godt lide, at du fik Ghost til at smile på det 7. billede af ham. :3 Og vi kan godt lide marron. 8D Tan equals love.
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Lør Maj 23, 2009 10:09 pm
hov der kom man vist lige til at gennemsnave skærmen når man så Ghost <3 Han er KANONTlækker, og matcher dine tegninger rigtig godt!
Ps. Hvor meget tager du for at modde ar? (Ikke store, en bunke små, for min (kommende! x_x) dukke er så pisseem00h (eller ikke))
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Søn Maj 24, 2009 9:18 pm
<<<hvem er Marron, han ser meget interessant ud , kom liiige til at poste noget mere af ham og ja Ghost burde overfaldes så lækker han er
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Tors Maj 28, 2009 7:24 am
Rare billeder af drengene. De er virkelig forskellige. Christophe ser jo totalt lille ud i forhold til de andre (især Ghost ... høøøje Ghost! XD). :-) Ghost er så lækker. Og jeg glæder mig til at få lejlighed til at arbejde mere med Kinus nye dreng, Marron. :-) Hvis bare vi kunne lade være med at "chille" helt så meget ...
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Tors Maj 28, 2009 8:19 am
Det ser altså bare så hyggeligt ud når I er på jeres cafeture. I er bare så fine og afslappe ud, kan tydeligt se I nyder hinandes selvskab. Kan slet ikke lade være med at smile over disse billeder, for det ligner lidt jeres drengedukker R.. keder sig. Især på de gruppebilleder der er blevet taget. De ligner nogle der bare venter på I bliver færdig med at snakke, så de kan kommer videre.... Skønne billeder ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ] Lør Maj 30, 2009 8:38 pm
Chillin' and nippleshots for the win xD Det ser kanont hyggeligt ud Dukkerne ser ud til at have nydt hinandens selskab lige så godt som i selv har Ghost er altså for lækker, men er resten af slænget nu også! (Dukker og mennesker) Ja, jeg må også indvende at Kinu's nye dreng ser spændende ud :O
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ]
Just hanging out [Soom Lazule, Soom Hyun-un, DZ Floy ]