Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sky flowers [Iplehouse Gentle Freezia] Søn Apr 19, 2009 6:44 am
Var ikke helt tilfreds med hendes forrige face-up, da jeg lavede den som en ren forestilling til Bamse & Dukkemessen i Roskilde... så malede hende på ny for et par dage siden, med fokus på detaljerne :3 og nu tror jeg sørme også at jeg har fundet hendes navn: Chloe.
Da jeg var i parken på langelinie og nyde kirsebærtræerne havde jeg hende med, og tog et par hurtige billeder.
Håber alle havde en ligeså flot weekend!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Sky flowers [Iplehouse Gentle Freezia] Søn Apr 19, 2009 6:47 am
hvor er hun bare smuk
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Sky flowers [Iplehouse Gentle Freezia] Søn Apr 19, 2009 9:12 am
Jeg mangler virkelig ord..
Hun er så smuk og naturlig at se på, du har fanget nogle ufatteligt smukke vinkler. Faceuppen er vidunderlig, den er dejlig feminin, men jeg synes den har et touch af maskulinitet - mest på billed 2 ^^
- Og forstå mig ret, jeg elsker det!
Som sagt, jeg mangler ord
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Jeg har en svaghed for rødhåret piger xP Ideelt at tage hende med ud i det super gode vejr med dejlig grønne opgivelser og så ikke mindst kirsebærtræerne
Jeg ville have ønsket at jeg kunne have fået samme skønhed ud af min Freezia :/ Synes det er kanont flot til hende med den svagt åbne mund, giver mere liv til hendes ansigt og gør det mere udtryksfuldt
Overall, har hun det jeg kalder naturlig skønhed, det kommer nærmeste inde fra dukken selv uden de helt store detaljer uden på. Kan godt lide at hun er så neutral, en man kunne møde på gågaden vis det skulle være
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Hun er virkelig sart og fin at se på - kan virkelig godt lide de detaljer og farver du har brugt omkring hendes øjne. Der er en virkelig fin blanding af forår og melankoli, som giver billederne et ekstra lag.
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Sky flowers [Iplehouse Gentle Freezia] Ons Apr 22, 2009 4:28 am
Virkelig flot faceup. Vil give de andre ret i at den er sart og fin - det passer rigtig godt til hende. Kan godt lide den effekt de streger på øjnelåget laver.Syntes det giver indtrykket af tunge øjnelåg, jeg forventer helt at hun er ved at blinke eller rynke på næsen. Syntes det ser sødt ud og at det giver hende et meget levende udtryk. ^^
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08