Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Søn Aug 16, 2015 7:22 pm
Har et par 'shoots' som jeg aldrig har fået smidt herop, så tænkte at jeg lige så godt kunne komme igang. >w< Det her er min lille Fe, Fae, i blomsterne i universitetsparken <3
Hope you enjoy!
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Man Aug 17, 2015 4:52 am
Nurrr, hun er så tiny! ( ; 3 ; ) Kan godt lide, at hun nærmest ''drukner'' i alt græsset og blomsterne, omfavner hende passede nok bedre. xB Det gør at hun virker mindre, hvilket er ret fe-agtigt. Men de små hænder der, de er slet ikke til at stå for. Syntes også selve perspektivet er fedt, virker jordnært og giver også størrelsesforholdet et pust. Skal hun have vinger på et tidspunkt? Eller er hun vingeløs? Syntes hun er så kær. Sorry jeg har skrevet så meget, ghpdfjgi..
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Man Aug 17, 2015 8:03 am
Årh <3 Fae er så nuttet! Elsker hvor lille og skrøbelig hun ser ud. ;w; Hun ser så flot ud imellem blomsterne. Det ligner bare hun hører hjemme der. :3
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Tirs Aug 18, 2015 6:57 am
Kia - Iiih tusind tak ; u ; det gør mig rigtig glad at du kan lide hende!! I know, og tak, hendes hænder og bitte små tæer er nok noget af det ved hende som jeg bedst kan lide selv også! <3 Umiddelbart regner jeg faktisk med at gøre hende vingeløs :3 Men det kan være det ændrer sig, har to be honest, ikke overvejet det så meget haha XD; Er glad for at du kan lide perspektivet, prøvede virkelig at se om jeg kunne få det frem hvor lille hun er, så jeg rullede straight out rundt på græsset på maven. XD Og du skal ikke undskylde! Jeg synes kommentarer, særligt nogle længere nogle, er super rare!
Akatsuki - Tusind tak ; u ; <3 Jeg skal ud og tage flere billeder af hende snart (og sy hende et mere feagtigt outfit >w>) Tak! tænkte også da jeg så dem at det kunne se såå fint ud >w< der var tre ældre damer der kiggede nysgerrigt over et par gange, so that's always fun XD
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Tirs Aug 18, 2015 7:23 am
Så lille! Det er jo helt vildt hvor lille hun er! Men hun er nu også en rigtig kær lille fe
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Tirs Aug 18, 2015 9:33 am
Waaaah! Fae er så super kær! Jeg bliver helt betaget af hende, hver gang jeg ser hende. :3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Søn Aug 23, 2015 10:09 pm
hun er sådan en kær lille en
Anori
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Man Aug 24, 2015 6:55 am
Prinsessen - Tusind tak YEah hun er så lille ; v ; men er betaget af hvor detaljeret hendes små hænder og fødder er >w<
Chazzi - Tusind tak! Jeg elsker også hvor let hun er at tage med rundt considering her size XD
Mysterica - Tusind tak :DD
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Man Aug 31, 2015 8:24 pm
Hun er virkelig fin og sød. Elsker billeder med dukker og blomster. Rigtig stemningsfyldt
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Fre Okt 23, 2015 5:00 am
ooorh! Nogle dejlige billeder!
Anori
Emne: Sv: Among the Flowers [Heartstrung Ruse] Søn Okt 25, 2015 10:30 pm