*genopliver tråd* XD
Der er visse ting, jeg fokuserer på, når jeg tager billeder, men det er mere generelle regler for mig selv end en specifik stil, tror jeg. Jeg går en del op i detaljer, og jeg foretrækker at gøre så meget som muligt fysisk og i det hele taget give mig selv det bedst mulige råmateriale at arbejde med i efterbehandlingen. Jeg vil gerne have, at de billeder, jeg lægger op, viser dukkernes personlighed og er færdige, små værker i sig selv og udgør en helhed sammen i den pågældende billedtråd. Om alt det så lykkes kan vel diskuteres. XD
Af og til kan jeg godt lide at eksperimentere og finde de effekter, der passer bedst til, hvad jeg nu prøver at få frem. Fx lavede jeg på et tidspunkt en fotohistorie sat op som en bog, der blev bladret igennem. Jeg er tilhænger af efterbehandling af billeder, men jeg prøver på ikke at overlæsse mine fotos med effekter. Hvad der end bliver brugt skal helst fremhæve den effekt, som jeg har forsøgt at opnå med råmaterialet. Til gengæld er det også meget forfriskende, fx ved udendørsbilleder, at lægge uredigerede billeder op, som er så naturlige som muligt.
I Roomies-fotohistorierne går jeg (eller vi, for jeg arbejder sammen med Kinu om dem) bevidst efter en genkendelig stil. Formatet er det samme på alle billederne, der er lige mange fotos i hver episode, og der er et logo i øverste højre hjørne. Billederne er ofte uden ret meget efterbehandling, og vi går efter et "autentisk" look på den måde forstået, at det gerne skal se ud, som om det foregår i en rigtig stue med masser af småting i baggrunden i den rigtige størrelse og nogle gange figurer, der ikke indgår i handlingen i færd med daglige gøremål.