Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Behind-the-scenes fotos Tirs Nov 16, 2010 4:43 am
Jeg har altid syntes, det var morsomt at se, når folk tog billeder af, hvordan deres set-ups til photo shoots så ud. Måske har du et ministudie? Lad os se det udefra med en dukke midt i det hele, klar til at posere og blive foreviget! Måske har du kigget den anden vej et øjeblik, og pludselig ligger din kat eller din hund og sover mellem dukkerne - snap a picture! Har du skulle lave et shoot med blod som rekvisit? Står der måske en flaske teaterblod lige ved siden af? Der er ofte detaljer omkring tilblivelsen af billederne, der er ligeså sjove eller spøjse som billederne selv.
Så lad os se jeres behind-the-scenes shots! :D - og da gerne med et link til tråden, hvor de færdige billeder er blevet postet.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Behind-the-scenes fotos Ons Nov 17, 2010 1:13 am
God ide! Det kunne være sjovt at se, hvordan de forskellige færdige billeder er blevet til.
Og nu vil jeg så som den første afsløre mig selv på det groveste. Jeg går nemlig rigtig meget op i kulisser og bruger gerne beskidte kneb for at få billederne til (forhåbentlig) at virke.
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Posing tips og tricks – Behind the scene Fre Okt 28, 2011 9:45 pm
Jeg har et stykke tid haft lyst til at lave denne tråd, selv om jeg endnu ikke selv har billeder klar. Jeg behandler altid mine fotos i Photoshop. Ikke kun lyssætning og beskæring, men jeg fjerner alle de små 'hemmelige' tricks jeg bruger for at få mine drenge til at posere. Jeg bruger alt fra doll stands til gummibånd, knetgummi til vatpinde og bobleplast. Jeg lover at poste nogle billeder af 'behind the scene'. Er der andre der vil være med?
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Jeg har fusioneret disse to tråde, da de har samme emne.
Prinsessen, Moderator
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Behind-the-scenes fotos Fre Maj 25, 2012 8:09 am
Jeg legede lidt med at skabe baggrunde i dag.. Så jeg satte et tørklæde fast på væggen med knappenåle, der har den fordel at de er diskrete i forhold til tegnestifter.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Behind-the-scenes fotos Ons Maj 22, 2013 5:13 am
Skal vi ikke fortsætte den her tråd? Det er så interessant at se folks opsætninger af baggrund, lys osv.
Baggrunden er sølvpapir, som jeg har foldet/krøllet for at få den effekt, jeg gerne ville have. Uden for billedet står der en lampe og lyser ovenfra (på Boryens side), og lampen i billedet er en skrivebordslampe. De to lyskilder gør, at der ikke kommer så kraftige slagskygger, som der ellers ville. Jeg har stillet dukkerne på sølvpapir også for at få det til at reflektere lidt også.
Nerdystreak
Emne: Sv: Behind-the-scenes fotos Tirs Maj 28, 2013 8:34 am
Og siden jeg brugte timevis på baggrunden til mit sidste photoshoot, tog jeg lige et billede af kulissen: