Jeg lavede en ny face-up på min Bleu Citron da den gamle var hurtigt lavet, og langt fra pæn eftersom jeg havde set mig sur på hende da jeg lavede den >_< Men jeg er meget glad for den nye hun har fået, er lidt stolt da jeg er langt fra øvet og ikke har lavet face-ups i lang tid ^^; Hun låner her Damians wig, det vil sige en SD wig på et MSD hoved, kan godt lige ses på det ene billed, men syntes ikke det var så slemt, så lod det komme med alligevel ^^
Hun er stadig til salg, men ville lige tage billeder af hende alligevel xP
hvor er hun fræk sådan som hun rækker tunge hele tiden =P virkelig smuk pige, og elsker den face-up <3 syns hendes tunge ligner lidt en orm på billede to xD men dejlige billeder det er de ^^
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Smuk faceup, og dejlig bløde overgange Naturlig og alligevel en smule rå, hvis man kan sige det sådan
Eneste jeg sådan bidder mærke i er de nederste øjnvipper, de virker en smule voldsomme i tykkelsen, men hun er trods alt en MSD og det er ikke altid nemt at lave noget så småt Men selve arbejdet med øjnlåget, at "folden" er malet mørk synes jeg giver en super fed effekt
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Fre Maj 01, 2009 1:12 am
Fine portrætter at hende. Farverne er rigtig klare og gode. :-) Det er cool at se en så speciel dukke. Og jeg synes, du er sluppet fint fra faceuppen. :-)
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Fre Maj 01, 2009 5:12 am
Hvor er hun fin! Bryder mig ikke meget om hende på Notdolls egne billeder, men din pige er virkelig skøn =D Face-uppen er flot - du har fået malet tungen og munden super godt ^^
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Man Maj 04, 2009 3:48 am
Er vild med hendes tunge ;3 God detajle ;D Smukke, frække billeder ;3 Meh luvs ^^