For noget tid siden fandt Lucie og jeg en tom byggeplads, hvor vi besluttede os til at tage nogle billeder af vores medbragte drenge; for mit vedkommende Christophe. Så han fik lov til at lege model for mig. :-) Jeg håber, I kan lide billederne! Kommentarer er som altid meget velkomne. :-)
Remi
Antal indlæg : 61 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Ham Christopher er simpelthen noget af det absolut lækreste, der findes med briller og metal i ansigtet. *swoons* Omgivelserne er fantastiske, og jeg synes, at lyset står rigtig godt til din drengs tøj, hår og hudfarve (også selvom billeder er redigeret, og han dermed er lidt blegere). We like the white shirt a lot. :3 Jeg er rigtig vild med det sidste billede, Christophe burde virkelig vise mave noget oftere. Og mon ikke Marron tager æren for den smule muskelmasse, knægten har fået bygget op? I want more <3
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Rigtige lækre og varierede billeder. Synes det er en fed måde at bruge betonrøret på (eller er det cement ...). Nærbilledet med fødderne og alle skårene er superfedt, virkelig flot at se på. Sidste billede er også fantastisk. God posering og arrangering af tøj. Godt job, og fedt lys .. hele serien er meget sølv-grå og stemningsfuld.
Og så er Christophe jo supernuttet.
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Mmmm lækre billeder! Realismen i hans poseringer er stærke, i takt med at de er i grey-scale, det giver meget liv! Fra start til slut føler jeg at jeg mættes med gode detaljer fra omgivelserne og af anderledes vinkler, det gør dem til nogle meget kunsteriske billeder
Plus at han simpelthen er så hot!
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Hov, jeg har aldrig fået sagt pænt tak for alle kommentarerne! Så mange tak! :-D Jeg er glad for, at I generelt synes, billederne fungerer. Jeg havde (som altid XD) et hav af billeder og brugte lang tid på at vælge ud og redigere. Det var vigtigt for mig at prøve at få hans attitude frem og så efterbehandle hvert foto, så det både virkede i sig selv og som en del af helheden og forblev nogenlunde naturligt at se på på trods af redigeringen.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Jeg var på ferie hos min farfar og farmor, da du lagde disse billeder ind, og har først set dem nu. ^^
Jeg er helt vild med Christophe! Han minder mig lidt om en emo, med hans sorte hår, og briller.. Men det er nu ikke mest derfor jeg er vild med ham. Men fordi han er så gennemført.
Billederne er super skønne, fordi de er i sort hvid, og virker så levene! Og så kan jeg godt lide at hans navn står på de 2 første billeder..
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Wolter>> Tak for kommentaren. :-) Heh, jamen Christophe er bestemt emo. Det er i hvert fald sådan, han klassificerer sin stil (og musiksmag) selv. Og i øvrigt, for lige at kaste en nørdet "find Holger"-bemærkning ind, så står hans navn eller initialer (CRS) på alle billederne. Det er bare kun tydeligt på de første to. ;-)
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Mary - Hvis det er sagen, er han klart en af mine yndlings! x'3 Har altid haft et lille øje på ham, lige siden jeg så ham første gang x'3 lol! Jeg tænkte nok at du have skrevet på dem alle.. Men kunne kun se det på de 2 første.. SÅ MÅ JEG JO LEDE
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Der er noget ved ham der får mig til og tænke Jeanet (vincent her inde) og det skal virkelig ikke tages negative! det er mere stilen håret brillerne osv. han er virkelig dejlig! elsker du på trods af dukkernes "stiven hed" har fåget ham til og se så naturlig ud liggene i røret... den sort hvide effect er virkelig fantastisk!