Ejh hvor er de altså søde!! Det giver en vildt god effekt at billederne er grå-brune Kan især godt lide det sidste billede! Det ser helt ud som om han smiler *w*
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
uuhh.. more pic xDD ... panties!! :p Nice, alle billederne er jo blevet super gode :O (er det første gang I viser det hemmelige par frem?? - for så føler jeg mig undskyld over min overraskelse på Devian )
mine yngling blandt de flotte stykker: nr.2 = den posering er bare flot og synes det er godt tage! nr. 7 = ved ikke.. måden med gelænder-tremmerne og deres måde at sidde på... er helt vild med det.. bliver ved med at sidde og glane *o* nr. 10 = Christoph smiler så kært, bare mega sejt som han virkelig ser ud som om han sender Sasha et forelsket smil (kan genkende følelsen xD)
og at det er taget i en trappeopgang giver mig følelsen (efter jeg har fået lidt snyde info på DevianArt) af at de lige er stukket af fra kontoret (eller hvor de nu arbejder?) for at nusse lidt, inden de skal ind igen So noce <3 lovedovy!!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
De er så fine sammen! :3 Flotte billeder, og er ret imponeret over poseringerne hvor Sasha holder Christophe. :3 Er der en form for støtte vi ikke kan se, eller kunne det godt lade sig gøre at have dem siddende sådan?
I det hele taget lækkert! Kan godt lide dig se lege så meget med forskellige slags måder at tage billeder på.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Zin> Ja, det er første gang, vi viser dem frem sammen (bortset fra, at Kinu brugte dem i en fotokonkurrence på dA for et par måneder siden). Det er godt nok ikke et kontor, de arbejder på sammen, men mon ikke de er lusket væk for at kæle lidt privat? ;-) AnMaNi> Lol Lisbeth Salander.XD Jeg kan godt se associationen.
Og som svar på kommentarer til poseringen på de første billeder (som jeg er rigtig glad for, at I kan lide): Der er ingen snyd. Det lykkedes mig efter en drøj kamp at få Christophes fødder i spænd mellem væg og Sashas ben og Sasha til at stå så stabilt, at de kunne holde poseringen. Yay!
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09